Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurten rintojen upeus

Vierailija
27.09.2021 |

Yleensä täällä ihastellaan vaan pikkutisuleita, mutta ovathan suuret näyttävät ja kauniit. Pidättekö muut` ja onko teillä kokemuksia suuririntaisten kanssa. Rintojen väliin paneminen on upeaa. Samoin nähdä niiden keinuvan.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva et edes joku tykkään. Itselläni on isot ja raskaat rinnat ja täältä olen oppinut, että ne on suurinpiirtein oksettavinta mitä miehet tietää. Enpä niitä sitten ole rohjennut kenellekään näytellä pitkään aikaan tämän vuoksi. Itselläni rinnat on vielä hyvin eroottisesti herkät ja tärkeät eli tykkään, tai siis tykkäisin, yli kaiken niitten hellimisestä kaikin mahdollisin tavoin ja olen kironnut, että pitikin saada riesakseen näin suuret rinnat, joita ei kehtaa kenellekään edes näyttää.

Vierailija
2/67 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva et edes joku tykkään. Itselläni on isot ja raskaat rinnat ja täältä olen oppinut, että ne on suurinpiirtein oksettavinta mitä miehet tietää. Enpä niitä sitten ole rohjennut kenellekään näytellä pitkään aikaan tämän vuoksi. Itselläni rinnat on vielä hyvin eroottisesti herkät ja tärkeät eli tykkään, tai siis tykkäisin, yli kaiken niitten hellimisestä kaikin mahdollisin tavoin ja olen kironnut, että pitikin saada riesakseen näin suuret rinnat, joita ei kehtaa kenellekään edes näyttää.

Uskon, että varmasti ovat kauniit. Ole ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outo tapa, että inhoaa sitä mitä itsellä ei ole. Ajattelen itse hankkivani isommat rinnat. Ja raskaudesta valittavat voivat vaieta, olen käynyt vuosia punttisalilla joten selässä ei ole vikaa. E kuppia mietin.

Vierailija
4/67 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on outo tapa, että inhoaa sitä mitä itsellä ei ole. Ajattelen itse hankkivani isommat rinnat. Ja raskaudesta valittavat voivat vaieta, olen käynyt vuosia punttisalilla joten selässä ei ole vikaa. E kuppia mietin.

Olen ajatellut samaa. Nyt C-kupit, mutta D/E haaveissa. Oletko jo suunnitellut, missä toimenpiteen teettäisit ja tiedätkö hintoja? Minulla on säästössä 6000€ toimenpidettä varten, joten ei tarvitse ulkomaille lähteä, ellei ota sitä samalla lomailun kannalta.

Vierailija
5/67 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nuorena oli 75C. Nyt kolmen lapsen jälkeen 50+ ovat kokoa 75 G-H mallista ja valmistajasta vaihtuen. Mieheni pitää niistä ja usein niitä katsellaan enemmän kuin silmiäni kun miesten kanssa jutustelen.

Vierailija
6/67 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut samaa. Nyt C-kupit, mutta D/E haaveissa. Oletko jo suunnitellut, missä toimenpiteen teettäisit ja tiedätkö hintoja? Minulla on säästössä 6000€ toimenpidettä varten, joten ei tarvitse ulkomaille lähteä, ellei ota sitä samalla lomailun kannalta.

Klinikan tulee olla hyvä. En kovin paljon ole vielä katsonut ketä on kehuttu. Lopputuloksen tulisi olla "aidon" oloinen.

Vierailija
7/67 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuret ovat todella kauniit. Niitä ei saa hävetä vaan tuoda esille.

Vierailija
8/67 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuririntainen nainen joka ei häpeä sitä, on upea näky.

Vierailija
9/67 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta

Vierailija
10/67 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt isorintaisista naisista niin kauan kuin jaksan muistaa. Kesällä, kevyen vaatetuksen aikana on tosi kivaa vilkuilla kaupungilla (hienovaraisesti, totta kai) naisten muotoja. Tykkään niiden muodosta ja kuinka ne liikkuvat ja hyllyvät.

Minusta ihan parhaimpia ovat hieman isommat naiset, joilla upeat pehmeät, pitkät riippuvat rinnat. Muutama vuosi sitten näin kaupungilla vain hieman tukevamman nuoren naisen, jolla oli juuri tällaiset ja kaiken lisäksi varsin avonainen paita. Oli tosi vaikeaa olla katselematta, kun naisen kävellessä askeleiden täräykset saivat pitkän, avonaisen rintavälin liikkumaan ikään kuin aaltoillen.

Tuollaiset rinnat tuntuvat varmaan puristettaessa vielä pehmeämmiltä kuin ns. normi kiinteät tai vesipisaran malliset rinnat?

Vierailija
11/67 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta tuli..

Vierailija
12/67 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saattavat puhua mitä naiset käskevät. Suuret ja raskaat rinnat ovat todellakin hot.

Vierailija
13/67 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hienompaa kuin nukkua uhkean naisen kanssa lusikassa rinnoista kiinni pitäen.

Vierailija
14/67 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdellä panolla oli f koon rinnat, oli se rintojen alus aika yököttävän näköinen ja kun ne lähetyssaarnaajassa roikkuivat naisen kainaloissa. mitä isommat tissit,sitä yököttävempi nainen.

Vierailija
15/67 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuret on mahtavat. Pikkutisuli tyypit on omituisia

Vierailija
16/67 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos ovat tietyn malliset. Yleensä isoissa ei ole mitään muotoa, vaan ovat sellaiset säkit.

Vierailija
17/67 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

D:stä ylöspäin ovat kyllä hienoja. Pikkutisuleissa ei ole samaa. Enkä pyri pienirintaisia loukkaamaan. Tämä on mielipide.

Vierailija
18/67 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on hyvät.

Keskikokoiset on hyvät.

Isot on hyvät.

Kaikki aidot on hyviä jos sopivat muuhun runkoon.

Liian isot ei ole mun makuuni eikä keinotekoisen näköiset.

Vierailija
19/67 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat isot näyttää hyvältä. Oikeastaan näyttävät melko paljon samolta kailla. Nännit eroaa, mutta muuten on sellaset pussit.

Vierailija
20/67 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat kun pääsee naisen kanssa harrastamaan sitä kauneinta, on aivan mieletöntä. Seisoo heti. Pienet eivät aiheuta mitään reaktiota.