Milloin näit ensimmäisen kerran muun vastakkaisen sukupuolen edustajan kuin perheenjäsenen alasti?
Siis niinkuin murkkuiän jälkeen. Älkää nyt tarjotko tähän mitään perheenjäsentä tai pikkutenavana nähtyä.
Oliko kyseessä vahinko vai olitteko oikeasti tositoimissa?
Kommentit (42)
Yläasteella othello teatteriesityksessä, joka käytiin koululuokan kanssa katsomassa. Se pikku teatteri oli ratinan stadionin lähellä.
Seuraava oli joskus 25-vuotiaana strippibaarin privaatissa.
27-vuotiaana näin ekan kerran naisen alasti ihan treffeillä. Silloin meni poikuuskin.
En nyt ihan satavarmaksi voi sanoa oliko tämä ekakerta kuin näin alastoman naisen, jos perhettä ei lasketa mukaan, mutta olin siis 18v ja jollain hiton oppisopimuskoulutukseen liittyvällä kurssilla. Kurssin viimeisellä viikolla sitten pidettiin kekkerit ja ajauduin yhden naisen huoneeseen sitten loppuillasta. Kerroin kyllä hänelle että nyt mennään alueella josta en mitään tiedä (halusin olla yltiö rehellinen, koska pelotti Niin). Tää nainen oli varmaan minua yli 10 vuotta vanhempi. Ja hänpä otti tästä hetkestä koppia, ajatteli ehkä että voihan se ekakerta olla tyylikäskin.
Vaikka aikaa tästä on mennyt se 35 vuotta, muistan hyvin tuon hetken. Sain tehdä (ja ehkä osittain myös pyynnöstä) kaikessa rauhassa opintomatkaa naiseuden saloihin. Minulle kerrottiin siinä missä klitoris on ja miten se toimii, tuottaa naiselle hyvää, ja kieli toimii erinomaisena nautinnon lähteenä. Pillun makumaailma tuli siinä heti tutuksi.
Että se 18v nuori kolli rakastui Niin tähän naiseen, olisin voinut aviotua samoin tein. Oli onni että hänellä oli puoliso =)
Oisinko jotain 10 tai 11 kun kaverin kanssa lähdettiin kirjastosta ulos, vastaan tuli tyttö. En kiinnittänyt siihen huomiota mutta kaveri, joka oli mua joitakin vuosia vanhempi, ymmärsi näitä asioita enemmän ja sanoi äkkiä et mennään takaisin sisälle. Mä olin ihmeissäni et miksi. No kaveri katseli tytön perään että minne hän menee istumaan, kaveri sit meni istumaan viistosti tytön takana olevan pöydän ääreen. Mä tulin perässä sinne viereen istumaan. Niin kaveri sanoi että katso tarkkaan tuota tyttöä kainaloihin. No mitäpä näinkään! Tyttö istui kyynärpäät pöytään nojaten lukemassa kirjaa, tytöllä oli hihaton paita joka oli aika iso, sen rinnat näkyi hyvin hihareijistä. Ei ollu rintaliivejä. Nämnikin näkyi. Tyttö taisi olla 13-15 vuoden väliltä.
Oli se huumaava elämys nähdä tuollaista, ainakin kuukausien ajan pyöri tuo näky fantasioissani kun olin kädellä..
Murrosiän jälkeen? Sekasauna jonkun osakunnan bileissä.
Olin 14-15 -vuotiaana tätini ja hänen miehensä mökillä käymässä ja saunottiin tietenkin. Serkkutyttö oli melkein samanikäinen ja hyvin kehittynyt , mutta en koskaan häntä nähnyt siellä alasti, kun oli aina saunassa uimapuku yllä. Äitinsä tuli kerran hyvin reippaana naisena alasti saunomaan, kun sattumalta olin juuri yksin saunassa ja ilman uimahousuja. Hän oli silloin jotain nelikymppinen,naisellisen muodokas, juuri sopivan isot rinnat , aika solakka vyötärö, iso peppu ja tuuhea tumma kolmio alhaalla. Se oli tosi kiihottavaa,oli pakko vilkuilla ja muistan kun minulle alkoi tulla erektio ja hän huomasi sen varmaan, mutta ei muuta kuin naureskeli. Oli pakko ottaa vihta suojaksi ja lähteä pois. Menin ulkovessaan ja laukesin tietenkin heti...
Uimaseurassa silloin tällöin saunottiin treenien jälkeen yhdessä. Varmaan itse olin noin 15 kun noissa ollut ekaa kertaa mukana.
Jännä kyllä vaikka kokematon ja ympärillä monta alastonta 15-18v treenattua tyttöä, niin ei noissa kyllä iskenyt mitään noloja seisokkeja.
Ihan toinen tilanne oli kun oltiin jossakin illanvietossa, missä oli sauna vuokrattuna. Kun näki samojen tyttöjen riisuutuvan niin se oli uskomattoman kiihottavaa. Pakko oli odotella pukuhuoneen puolella kullin rauhoittumista ja sitten vasta saunaan.
Kun olin riparilla sellasen järven rannalla, missä pääs joka päivä uimaan ja saunomaan. Tottakai me tytöt ja pojat oli eri saunoissa ja pukkareissa, mutta ne ovet pukuhuoneisiin oli ihan vierekkäin. Siinä kun sain yks ilta saunottua tarpeeks niin tulin siihen ovien ulkopuolelle penkille istumaan ja oottamaan mun kaveria. Siinä istuskellessa sieltä tuli just poikien pukkarista muutama jätkä ulos ja siitä penkiltä just näky sinne pukkariin, missä oli melkein kaikki alasti. Nolointa oli se, että siellä oli yks jätkä joka oli mun kanssa samassa sellasessa isosryhmässä. Hän siis huomas, että mä katoin sinne ja meillä tuli ehkä puolen sekunnin katsekontakti ennen ku se ovi meni kiinni. Seuraavana päivänä sitte se jätkä oli tosi hiljanen siinä ryhmässä :D
Vahingossa veljen kaverin veljen järjestämissä bileissä :D Tai siis hän tuli ilkosillaan saunasta ja ei varmaan tajunnut että viereisessä huoneessa oli huone täynnä ihmisiä.
Lukiossa jossain kotibileissä yhden tytön luona. Me pojat menimme saunaan ja juhlien emäntä tuli sinne myös, alasti oltiin kaikki. Oli vielä.tyttö, johon olin koko yläasteen aivan lääpälläni ja diskossa monet hitaat vedettiin. Sitten vuotta vanhempi kaveri alkoi seurustella hänen kanssaan kun lukioon mentiin.
Mutta aika lailla piti saunassa tuijotella omia pottuvarpaita, ettei oliso keulinut.
Täissä sitten 25 ja 35 ikävuoden välillä ryypättiinj a sekasaunottiin usein, esim. 5 miestä ja 4 naista. Vähän oli taas vaikeaa kun vastapäisellä lauteella istui nainen kantapäät ylälauteilla ja pilluhuulet jalkovälistä töröttäen. Kotona oli niin mustasukkainen vaimo, että sille ei voinut edes kertoa että samassa tiimissä on myös naisia.
Ei mitään muistikuvaa. Ei muuttanut maailmaani millään tavoin.
Olisinko ollut 12v likka ja näin kun isosiskoni nai kundilaverinsa kanssa. Siskoni oli vajaa 15v silloin ja kundi oli 17v ja nyt olleet noin 20v kimpassa jo. Näin kuinka siskoni ensin runkkasi sitä kun istuivat sängyllä. Siitä kiipesi kundin syliin ja se kalun koko ällistytti minua. Se oli todella vakuuttavan kokoinen ja muistan ajatelleeni monesti, että miten semmoisen saa sisälle, että se vielä muka tuntuu hyvälle. Siitä he kääntyivät lähäriin ja edelleen vain katsoin, että nauttiiko siskoni, vai äänteleekö hän kivusta. Hetken päästä kundi veti itsensä ulos ja nousi ylemmäs huokaillen. En silloin tajunnut mitä tapahtui, mutta ilmeisesti tuli rinnoille tms. Meni varmaan viikko, niin minua alkoi alku shokin jälkeen tämä näkymä kiihottamaan omissa kivoissani. Jostain syystä tämä pyörii vieläkin mielessäni seksiä harrastaessani.
Olin yksi naisvoittoisen sivun harvoista pojista, joten kesäpaikalla ei ollut mitään erillisiä saunavuoroja. Pikkupoikana sillä ei tietysti ollut mitään väliä, mutta kun itseäni hieman vanhemmat sukulaistytöt alkoivat tulla murrosikään ja itsekin pian perässä, niin kyllähän siinä kohtaa saunominen alkoi olla kovasti mielenkiintoista. Tapa jatkui ihan jonnekin lukioon asti.
Muuten sitten sama kuin varmaan monella muullakin, opiskelijapiirien yhteissaunoissa.
Erikoinen vastaus tähän vaimoni puolesta. Mulla itsellä oli muutamat pano yms kokemukset jo alla, mutta kuitenkin. Hän oli tuolloin neljäntoista ja minä taisin olla jo 17v hän oli kokematon ja tietystihän oli kovaa kiehnäämistä kokoajan. Jossain kohtaa sitten hyväillessäni hänen ikäisekseen todella suuria rintoja kireän topin päältä hän kokeili etumustani farkkuken päältä. Kysyin sitten, että haluatko kokeilla kunnolla ja halusi. Se tunne on jäänyt yhtenä parhaimpana kokemuksena mieleeni, kun hän avasi farkkuni ja otin kivikovana seisovan kullin esille. Se oli niin aitoa se hämmennys, että tämän kokoinenko tämmönen on. (Sinänsä ei liity tähän, mutta se on 18cm) vaikka oli kokemuksia itsellä jo, niin se, että hän otti kullistani kiinni ja katsoi minuun, että mitäs nyt, tuntui ylivoimaisesti parhaimmalle. Sellaista kutinaa en olle kasseissani tuntenut koskaan myöhemmin. Kädestä pitäen näytin miten sitä voi runkata ja samalla jatkoin hyväilyäni. Sanoin, että kohta sitten laukean ja ennen, kuin ehdin mitään paperia etsimään laukesin hänen käsiinsä ja paidalle. Parhaimpia orgasmeja ikinä. Ps. Tuo mitta on muuten hänen pyynnöstään lähes noihin aikoihin katsottu.
Vuonna -74, ikää oli 15v molemmilla. Minä ja mun serkku. Mentiin mopolla niitten mökille aikaisin aamulla ja kiikaroitin lintuja, luontoharrastajia siis. Muutaman tunnin kuluttua mentiin sisälle, keitettiin kahvia ja kahvin jälkeen tyttö kysyi, että runkkaanko minä. Joskus, vastasin. Sit kysyi haluatko nähdä pillun ja halusin. Lopuksi päädyttiin siihen, että oltiin alasti molemmat. Ehdotin, että runkataan yhdessä ja niin tehtiinkin. Tätä harrastusta jatkettiin monta vuotta, kunnes löydettiin puolisot ja normaalia perheen elämää elettiin eri paikkakunnilla. Viime syksynä minä leski ja hän eronnut palattiin vanhan harrastuksen pariin ja runkattiin yhdessä. Yhtä kivaa oli kuin silloinkin.
Mielestäni aika tavallinen tarina, eli eka kokonaan naku ei-sukulainen oli eka tyttöystäväni, kun oltiin molemmat lukion ekalla. Ensi alkuun sain katsella ja kosketella tissejä, mutta housut pysyi jalassa. Ja oiskohan viikkoa paria myöhemmin, kun pöksytkin riisuttiin. Pääsin sitten saman tien myös nuolemaan ja sormettamaan jne.
Olin 12 vuotias ja jo silloin erittäin kiimainen ja kiinnostunut kaikista naisista. Aina jos oli mahdollisuus niin yritin nähdä naisia, tyttöjä alasti tai vähissä vaatteissa. Isovanhemmilla oli vanha tila missä usein olin ja siellä oli myös sukulaisiani. Serkkuja, siskoni, tätini ym. Tietenkin katselin heitä kun olimme uimassa tai ottamassa aurinkoa. Usein kiihoituin niin että sain erektion ja menin masturboimaan. Kerran sitten huomasin että voin vakoilla saunassa olevia. Ja kun tätini oli siellä niin katselin häntä ja samalla masturboin. Mutta hän huomasi minut ja käski hänen kanssaan saunaan. Menin saunaan ja hävetti kun pieni penikseni oli pystyssä. Täti oli lauteilla ja työnsi jalkansa kohti minua niin että näin samalla suoraan hänen vaginaansa. Hän halusi että hieron hänen jalkojaan. Kun olin jonkun aikaa hieronut jalkoja hän käski minun sudella nuolla ja imeä niitä. Tein niin ja hän tuntui nauttivan siitä suuresti. Sitten hän opasti minua koskemaan hänen vaginaansa ja varovasti tein niin. Se oli ihanan lämmin ja kostea. Hän neuvoi miten hyväillä sitä ja välillä pyysi että työnnän sormiani sinne. Siten hän pyysi ja halusi minun pussaavan sitä. Sen jälkeen hän kertoi miten ja mistä sitä pitää nuolla. Kun nuolin häntä hän välillä tarttui kiinni päästäni ja painoi päätäni lujaa haaroihinsa ja nuolin niin lujaa kun pystyin. Välillä tuntui että tukehdun mutta tilanne oli nuorelle pojalle niin kiihoittava etten antanut sen haitata. Sitten hän alkoi voihkii ja täristä selkä kaareutui ja hän huusi että juuri siitä nuole jatka vielä. Sitten hän voihki todella lujaa ja tärisi ja tunsin että nuolen jotain vielä kuumempaa ja liukkaampaa. Hän hiljeni ja lopetin ja katsoin ihanaa tätiäni makaamassa lauteilla vaaleat hiukset sekaisin tyytyväinen hymy valaisten hänen kauniit kasvonsa ja nännit pystyssä hänen ihanan täyteleläisissä rinnoissaan. Tunsin kuinka penikseni oli kovempi kuin koskaan. Tätini nousi istumaan ja pyysi minut viereensä. Sitten hän suuteli minua ja sanoi että kiitos se oli ihanaa sait minulle ihanan orgasmin. Taisi olla ensimmäinen kertasi naisen kanssa. Nyökkäsin kun en saanut sanaa suustani. Hän laski kätensä penikselleni ja koski sitä mikä tuntui ihanalta. Hän sanoi että täällä taitaa olla liikaa paineita ja niitä pitäisi päästää pois. Nyökkäsin taas ja samalla katselin hänen rintojaan. Hän kosketteli ja runkkasi penistäni ja ei mennyt kauan kun sperma lensi kaaressa. Sitten hän suuteli minua ja koskettelimme toisiamme. No pian minulla oli taas penis kovana. Hän huomasi sen ja sanoi että on ihanaa kuinka olen taas kiimainen ja valmis. Hän sanoi että haluaa antaa minulle vielä jotain hyvää. Sitten hän laskeuti alas lauteilta ja katselin hänen kaunista peppuaan ja ihanaa vartaloa ja tunsin kuinka penikseni nytkähteli. Kun tätini oli laskeutunut hän katsoi minua ja sanoi että hän aikoo imeä penistäni ja haluaa että tulen hänen suuhunsa. Hän alkoi ensin hieroa penistäni ja sitten suukotella ja nuolla aina välillä katsoen minua. Sitten hän otti penikseni suuhunsa ja sain ensimmäisen suihinoton ja kun laukesin tuntui että pyörryn. Myöhemmin samalla viikolla hän opetti minulle monta muutakin asiaa.
Olin jo 24-vuotias. Molemmat olimme silloin yhtä kokemattomia. Peiton alla hiljaa hipsutellen, mutta molemmat arkoina tutkimme toisiamme. Muistan vieläkin tunteen, kun käteni vaelsi hiljaa kohti vesirajaa. Säpsähdin, kun tunsin hänen häpykarvoituksen. Seuraava huomio oli, että naisystäväni tuntui sieltä hieman alempaa tavattoman limaiselta ja kostealta. Jälkeenpäin ymmärsin, että hänkin oli hyvin kiihottunut ja valmis ottamaan minut sisäänsä.
Tyttöystäväni rohkaistui samaan. Muistan hänen hätkähdyksen, kun hän tunsi kivikovana seisovan kaluni. Siitä vähitellen kehkeytyi ensimmäinen rakasteluni. Hän kävi selälleen ja avasi haaransa. Voi miten kaunis näky se olikaan!
Kokemattomana kömmin siihen hänen päälleen. Itse reikä oli hakusessa. Yritin työntää kaluani siihen karvakolmion keskelle. Muistan vieläkin, kuinka hän ohjasi minut oikeaan paikkaan. Kysyin, että joko olen sisällä? Muistan vain kuulleeni sanan joo!
Sillä sekunnilla tunsin hänen lämpimän ja liukkaan pimpin kaluni ympärillä. Rytmiset lantiotyönnöt tulivat ja lähestulkoon kuin pakottivat minut työntämään kaluani syvemmälle ja liikuttamaan lantiota rytmikkäästi. Voitte varmaan arvata, että eihän siinä kauaa kestänyt, kun pakostakin laukesin hänen sisälleen. Hän luuli minun hetken aikaa pissanneen hänen sisälleen. Hetkessä kuitenkin selvisi, että tilanne tulvi spermmaani, jota valui pimpistä. Ihanaa oli!
14 vuotiaana olin kaverini mökillä viikonlopun. Mukana oli kaverin yh äiti. Olsiko silloin ollut 35-40 vuotias.
Oikein mukava ja nätti, nuori poika kyllä katseli vaikken välttämättä edes tiennyt mitä halusin nähdä.
Kaverille nousi sitten mökillä kuume ja lepäsi ja nukkui pääasiassa.
Kaverin äidin kanssa oltiin ulkona ja käytiin uimassa ym. Kumpikin ravattiin toki katsomassa miten kaveri voi.
Olin tuossa iässä jo alkanut runkkailemaan ja kotona runkkasin joka päivä. Monena päivänä useasti.
ja tuolla mökillä kävin välillä vessassa runkulla. Kaverin äiti (Merja) bikineissä sai kyllä munan hereille.
Illalla olin kuulevani että Merja tuli jo saunalta ja lähdin sinne.
Astuin pukuhuoneeseen ja siellä Merja oli täysin alastomana ja olutpullo kädessään. Toiveeni toteutui ja näin Merjan tissit ja pillun.
Pyytelin anteeksi ja selitin kuinka olin kuullut että hän tuli jo mökkiin. Samalla edelleen tuijotin Merjaa.
Merja rauhoitteli ettei ole niin vakavaa vaikka tulin. Sitten huomasin hänen katsovan haaroihini ja etä minulla seisoo.
Minua alkoi nolottaa. Merja sanoi oho saikos mun näkeminen sun veijarin oikein yrittää housuista pois?
Olin vielä nolompana.
Merja sanoi että kun minä jo näin hänet alasti niin mennään yhdessä saunaan. Että hän näkisi mikä sieltä housuista haluaa ulos.
Yritin kieltäytyä ja paeta tilanteesta. Mutta Merja ei antanut periksi ja kun Merja meni takaisin saunaan. Minä riisuin vaatteet ja vaisuna menin saunaan.
Myöhemmin olen kiittänyt itseäni että menin. Merja oli hyvin "rempseä" nainen ja ei turhia häpeillyt, ujostellut..
Alkoi puhua pulputtaa asioista mitä en olisi odottanut. hän katseli tarkkaan munani ja kertoi kuinka kiva on kun se on niin pystyssä. Kyseli runkaamisesta, mitä olen tyttöjen kanssa päässyt tekemään...
Oli outoa istua saunassa Merjan kanssa puhumassa seksistä. Minulta varmaan jäi suu auki kun hän esitteli minulle rintojaan ja näytti miten nänniä kannattaa hyväillä, levitti jalkansa ja antoi katsella pillua.
Kun tuli liian kuuma kävimme huuhtomassa itsemme ja siirryimme pukuhuoneeseen vilvoittelemaan.
Merja kysyi voisiko hän pyytää minulta palveluksen?
Kun kerroin että toki hän saa..
Merja sanoi, Nuolisitko mun pilluu? Saat samalla tutustuttua pimpsaan,,
Kuten arvata saattaa sain ihan kunnon seksiin opastuksen ja nussittiin kaksi kertaa.
Jos pojat siis edustavat vastakkaista sukupuolta mutta kuitenkaan et ole nähnyt alastomia naisia suihkussa, niin olet transitioinut hiljattain?