Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on perävaossa kipeä paise!

Vierailija
27.09.2021 |

Mulla on perävaossa kipeä paise! Miten saa pois? Istuminen aristaa, aijaijai. =(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt mummoni kutsui noita persuiksi… Aina naurattaa kun lukee jostai persu sitä sun tätä juttuja.

Karjalasta?

Juu mummo oli Laatokan pohjoispuolelta Suojärveltä.

Vierailija
22/23 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutaman vuoden nyt ollu tuo ihana vaiva, eli Sinus Pilonidalis. Se on siis pakaravaon yläosassa sijaitseva kysta, joka tulehtuessaan tekee märkäpaiseem, joka voi vaatia puhkaisua yms.

Noh.. mulla tuo on avattu viimeksi maaliskuussa 2016, sitä ennen ramppasin avattavana 4-6kk välein. Olen saanut antibioottikuureilla ja särkylääkkeillä hillittyä sinusta, mutta nyt tilanne on se, että kipuja on päivittäin. Se rajoittaa hitosti normaalia elämää.

Olenkin onneksi leikkausjonossa.. tai niin minä luulin, että leikataan. Toimenpiteen nimi on kuitenkin "Sinus Pilonidaliksen fenolihoito"! Siis excuse me hel**tti mikä? Toimenpide on päiväkirurgisella ja käsittääksen tuo paise alue avataan, pistetään jotain happoa ja kaavitaan? Mitä hittoa. Onko jollain kokemusta ko. hoidosta tai ylipäänsä Sinus Pilonidaliksesta?

Kirurgian Polilta on vastailtu mun soittoihin ja kysymyksiin tosi huonosti ja siksi olenkin pihalla kun lumiukko, että meinaako ne tosissaan saada ton hoidettua tolla fenolihoidolla :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri antaa lääkkeet ja avaa sen. Ja voit lievittää sitä nyt ensi alkuun pitämällä paikan ehdottoman puhtaana ja istumassa vadillisessa lämmintä vettä pari kertaa päivässä 5 - 10 minuuttia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi