Joko olette ladanneet koronapassin kännykkäänne?
Kommentit (29)
En ole ladannut, enkä tule lataamaan. Ei ole sellaista puhelinta, johon sen saisi, enkä muutenkaan luultavasti tarvitse koronapassia. Voi sen Omakannasta tulostaa, jos sellainen poikkeustilanne sattuisi tulemaan eteen.
Minullapa on Rokotettu-rintamerkki!
Latasin sen jo heinäkuun lopussa, hyvin toimii.
En ole. Kauppaan ja lääkäriin pääsi ainakin vielä ilman, muualla ei oo tullut käytyä.
En tarvitse koronapassia. Ei oo tarvetta mennä mihinkään missä passia tarvisi. Ruokakauppaan ja töihin ainakin toistaiseksi pääsen ilmankin.
EU:n rokotetodistus on ladattuna kännykässä.
Ei ole moiselle mitään tarvetta, enkä sitä kyllä varmaan vielä saisikaan, kun on vasta yksi rokotus.
Latasin sen heinäkuussa. Asun Belgiassa ja tarvitsin sitä matkustaessani kesälomalle Suomeen. Parhaillaan täällä puuhataan lakimuutosta ja lokakuun puolesta välistä alkaen tarvitsen sitä jos haluan mennä kahvilaan, ravintolaan, elokuviin, konserttin, kuntosalille yms.
Mielummin muutan mettään / vuorille kuin osallistun mokomaan hömpötykseen!!!
Joo pakkohan se on olla kun käyn kuntosalilla ja uimassa. Sain toisen rokotteen jo kesäkuussa, näin on hyvä.
Rokotustodistus on kyllä kännykässä, en tiedä viittasitko siihen. Suomessa ei ole vielä sitä passia käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on Rokotettu-rintamerkki!
Taidat olla kehitysvammainen? Muuta syytä en keksi rintamerkin käytölle...
Mitä tarkoitat koronapassilla? Jossain kännykkäni syövereissä on kyllä kannasta hakemani pdf joka todistaa minun saaneen kaksi koronarokotetta. Kai se sitten on se passi ja ehkä onnistun löytämään sen tarvittaessa.
Yhteiskuntakelvoton kirjoitti:
Mielummin muutan mettään / vuorille kuin osallistun mokomaan hömpötykseen!!!
Tarvitset rokotepassin, jos haluat muuttaa vuorille. Suomessa ei ole vuoria.
Tottakai olen. Matkustaminen on tapahtunut jouhevasti sen kanssa. Elämä jatkuu.
En enkä lataa, periaatteesta.
Sen sijaan ajattelin kasvattaa nenänalusviikset, sellaiset sivuiltaan typistetyt, jotta tunnistetaan rokotetuksi.
Minulla on fakepassi. Se näyttää validin viivakoodin joka kuuluu eri henkilölle mutta ei sitä niin tarkkaan syynätä kuitenkaan. Passi kun passi.
Poistin jo kun olen vain etätyössä tai polkujuoksemassa,joten en tarvitse sitä. Tosi huonoa tuuria jos kahdesti viikossa tapahtuvalla kauppareissulla saisin koronatartunnan.
Missä maassa asut?