Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten bi-seksuaalisuus

Vierailija
16.11.2014 |

Miksi naiset eivät halua seurustella tai harrastaa yhden yön juttuja edes komeiden bi miesten kanssa? Tämä on ihan outoa. Itseäni ei haittaisi bi nainen ollenkaan...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:34"]Miksi naiset eivät halua seurustella tai harrastaa yhden yön juttuja edes komeiden bi miesten kanssa? Tämä on ihan outoa. Itseäni ei haittaisi bi nainen ollenkaan... [/quote] Se, että saat mukaasi mieluisan yhden yön kumppanin, riippuu omasta viehätysvoimastasi ja leikkisyydestä. Ei kai kukaan lähde mukaan, jos vaatimalla vaaditaan.

[/quote]

Aikamoisia johtopäätöksiä teit. En minä "vaadi" keneltäkään mitään; puhun yksinkertaisesti joidenkin naisten reaktioista kun kuulevat miehen olevan bi. Ap

Vierailija
2/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä yksinkertaisesta syystä, että se kuvottaa, kun mies höönaaaaaa miestä karvaseen perseeseen.

Yrjö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, ei mua yhtään haittais miehen bi-seksuaalisuus.

Vierailija
4/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:47"]Koska bi-seksuaalit usein toistelevat etteivät pysty olemaan vain yhden sukupuolen kanssa ja näin ollen yksiavioinen suhde kuulostaakin mahdottomalta, jos se ei ole avoin. Tätähän bi-seksuaalisuus ei todellisuudessa ole, vaan kykyä rakastua kumpaan tahansa sukupuoleen. Sitä vaan käytetään väärin ja se pilaa kaiken. Ihminen, joka ei pysty olemaan yhden kanssa ei pysty olemaan yhden kanssa oli sen seksuaalinen suuntautuminen ihan mikä vaan.
[/quote]
biseksuaalisuus yhdistettynä miehen libidoon ja moraaliin tarkoittaa sitä että ukko juoksee selän takana ottamassa munaa pyllyyn. Miehet ovat huoria.

Vierailija
5/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 03:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:47"]Koska bi-seksuaalit usein toistelevat etteivät pysty olemaan vain yhden sukupuolen kanssa ja näin ollen yksiavioinen suhde kuulostaakin mahdottomalta, jos se ei ole avoin. Tätähän bi-seksuaalisuus ei todellisuudessa ole, vaan kykyä rakastua kumpaan tahansa sukupuoleen. Sitä vaan käytetään väärin ja se pilaa kaiken. Ihminen, joka ei pysty olemaan yhden kanssa ei pysty olemaan yhden kanssa oli sen seksuaalinen suuntautuminen ihan mikä vaan. [/quote] biseksuaalisuus yhdistettynä miehen libidoon ja moraaliin tarkoittaa sitä että ukko juoksee selän takana ottamassa munaa pyllyyn. Miehet ovat huoria.

[/quote]

Ja mitenhän se sinulta olisi pois? Ja ps. ei kiinnosta kyllä ainakaan itseäni ottaa kenekään munaa pyllyyn.

T. bi-mies

Vierailija
7/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä haittaisi tippaakaan bisseys, ei vaikka se paljastuisi 10 vuoden yhdessäolon jälkeen. Todella outo aloitus... Minusta olisi kivaa katsella kultani haluavan jotain miestä...
Vain ja ainoastaan siinä tilanteessa bi-seksuaalisuus haittaisi, jos mies olisi edes aavistuksen neitimäinen... se on kyllä totaalinen turn off. Miehen pitää olla MIES mutta saa haluta myös pippeliä!

Vierailija
8/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimenomaan haluaisin bi-miehen, mutta niitä ei tunnu juurikaan olevan, tai sitten ovat vain osittain kaapissa olevia täyshomoja kun eivät uskalla kokonaan myöntää että kiinnostaakin pelkät miehet.

Vierailija
9/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän biseksuaaleissa on myös paljon niitä, jotka tuntevat kuitenkin enemmän vetoa vastakkaiseen sukupuoleen kuin omaansa. Biseksuaali ei siis välttämättä tunne tulenpalavaa tarvetta hypätä sänkyyn saman sukupuolen edustajan kanssa.

Vierailija
10/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, olisi jopa ihan suotavaa. Samat vaatimukset parisuhteesta kuin kenen tahansa muunkin kohdalla. Olen bi itsekin, vaikka aktiivisesti ennemmin miesseuraa etsinkin. Niin ja homoseksi on lisäksi hemmetin kiihottavaa, mies ottamassa toiselta poskeen, mmm... niin ihan kiva vaan jos miehelle ajatus tuollaisesta ei aiheuta oksennusrefleksiä, vaikkei sitä minun kanssa suhteessa ollessaan toteuttaisikaan :P

Vierailija
11/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:17"]

Mitä olet itse ap mieltä, voisitko sitoutua yhteen ihmiseen ja yksiavioiseen (ei avoimeen) suhteeseen? 

[/quote]

Heh, tottakai voin. Olen ihan normaali ihminen. Ap

Vierailija
12/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on bi eikä mulla ainakaan ole ikinä ollut mitään pahoja ajatuksia hänen seksuaalisuudestaan.

Vierailija
13/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:06"]Siirry vaan miehiin kokonaan, eihän muijat edes osaa ottaa suihin niinkuin me miehet, eiks niin? =)

Homo35v
[/quote]

Osaan varmasti paremmin kuin sinä.

Vierailija
14/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun perusteella tulee fiilis, että bi-seksuaalisuus on yleisesti hyväksyttyä. Itse olen syntynyt 70-luvulla ja mun ja ystävien mielestä on todella kuvottava ajatus, jos mies tykkäisi myös miehistä. Missä tää ikäraja menee, että pidetään bi-seksuaalisuutta ihan normaalina asiana, joka ei hätkähdyttäisi omankaan kumppanin kohdalla?

-vanhan liiton nainen

Vierailija
15/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:07"]

Ei olisi este minulle. Järjettömän kiihottava ajatus, että teoriassa voisi harrastaa kolmen kimppaa kahden miehen kanssa! Niin, että mieskin haluaisi sitä toista. 

[/quote]

Been there, done that ;). On ap meitäkin naisia, joille tuo on vaan suunnaton plussa. 

Vierailija
16/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ;))
T: Nuori bi-nainen

Vierailija
17/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 03:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:47"]Koska bi-seksuaalit usein toistelevat etteivät pysty olemaan vain yhden sukupuolen kanssa ja näin ollen yksiavioinen suhde kuulostaakin mahdottomalta, jos se ei ole avoin. Tätähän bi-seksuaalisuus ei todellisuudessa ole, vaan kykyä rakastua kumpaan tahansa sukupuoleen. Sitä vaan käytetään väärin ja se pilaa kaiken. Ihminen, joka ei pysty olemaan yhden kanssa ei pysty olemaan yhden kanssa oli sen seksuaalinen suuntautuminen ihan mikä vaan. [/quote] biseksuaalisuus yhdistettynä miehen libidoon ja moraaliin tarkoittaa sitä että ukko juoksee selän takana ottamassa munaa pyllyyn. Miehet ovat huoria.

[/quote]

No kyllä mun libido näin naisena on suurempi kuin yhdenkään miehen, että ei toi oikein ole sellainen seikka mikä pelottais mua. Ja naiset pettää yhtä paljon kuin miehet, eli ei tässä taida moraalissakaan olla eroja.

Vierailija
18/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua ainakaan haittaisi, päinvastoin. :D

Vierailija
19/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on bisex .on enemmankin homo.on paljon sex suhteita.

Vierailija
20/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muka haittaisi? Miettikää nyt vähän, ois aika kiva tsekkailla toisia miehiä oman miehen kanssa. Ja seksi kahden miehen kanssa kuulostaa muutenkin kivalta, ja tuohan tois siihen vaan lisäkiihoketta (mulle ainakin). Jostain syystä musta ainakin ois jotenkin kiihottava ajatus nähdä oma mies ottamassa suihin toiselta mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan