Miksi luovuin sosiaalisesta mediasta ja miksi sinun pitäisi harkita myöskin
Mä sain tänään puhua yhden upean isosiskon kanssa Kristuksessa. Hän puhui sosiaalisen median kuormittavuudesta, ja miten vaikea on kaiken tämän jakaantumisen keskellä enää nähdä mikä on Herran tahto meille kristityille. Tämä vahva, rakas sisko, ei voinut enää kestää kaikkea sitä negatiivista, uuvuttavaa tappelua ja kristikunnan jakautumista.
Viime syksynä mä koin ihan samoin. Mulla oli valtava taakka tän maailman sekavuuden keskellä. Otin pitkän tauon somesta, ja palasin vasta tän vuoden puolella takaisin, enkä edes muihin kanaviin, kuin vain tänne Facebookiin. Laitan tähän alle podcastin, jonka silloin tein teemalla "Miksi luovuin sosiaalisesta mediasta (ja miksi sinun pitäisi harkita myöskin)". Ehkä se voisi rohkaista tänään jokaista, joka miettii ja on ahdistunut maailman menosta 🙏❤
Mutta haluan rohkaista teitä, etenkin rakkaat siskot. Jos koet että some häiritsee sun hengellistä näkökykyä, ja kuormittaa: SULJE SE! Ala laittamaan pieniä asioita omassa elämässä kuntoon. Sulje se roska, joka täyttää elämän netin ja viihteen kautta. Ala ottamaan aikaa Herran kanssa. Tutki Sanaa, kasva siinä. Suostu tottelemaan Kristusta ja Hänen Sanaansa, vaimona, äitinä ja naisena. Perusta kristillisiä naisten verkostoja, tai kutsu naisia kotiisi rukoilemaan. Verkostoidu toisten uskovien kanssa, jotka voivat tukea sinua kasvussa ja sinä heitä. Etsi terve seurakunta, ja kasva siellä. Älä yritä olla taistelukentällä, joka ei ole nyt sinulle. Ei ole heikkoutta, vaan nimenomaan vahvuutta tunnistaa missä menee itsensä kanssa. Jumala ei tarvitse meitä, vaan me Jumalaa.
Nyt on aika rukoukselle ja paastolle, ja laittaa omassa elämässä pienet asiat hengellisesti kuntoon.
"...etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.” Matt.6:33 🙏