Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhelin- ja asiakaspalvelukeskusten myyjista sekä myyntiedustajista on Suomessa nyt huutavat pula

Vierailija
27.09.2021 |

Eikä noihin hommiin edessä tarvitse työkkärin mukaan koulutusta sillä työnantaja perehdyttää itse uudet työntekijät.

Tämän lisäksi Työvoimatoimistossa on itsellään kova pula työnvälittäjistä ja myös siihen työhön otetaan jopa opiskelijoita.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008291724.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon merkonomi ja puhelinmyyjäksi en ole kelvannut, mua ei todellakaan haluta puhelimeen änkyttämään ja sössöttämään. Olen erittäin eoäsososiaalinen, niin puhelimessa kuin livenäkin. Ja myyntiedustajan työhön vaaditaan usein ajokortti ja oma auto, mulla ei ole kumpaakaan.

T: Kohta 18kk työttömänä ollut merkonomi

Vierailija
2/8 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaduuni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos puhelinmyyjänä et onnistu saavuttamaan tarpeeksi hyviä myyntilukuja niin kenkää tulee aika nopiaan, ja kaikesta tuosta paskasta sulle jää käteen työkokemus mitä ei edes viitti CV:hen laittaa ja työkkärin 3kk karenssi.

Vierailija
4/8 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puolelle haetaan nyt työntekijöitä. Firmassa missä olen töissä valmistaa elintarvikkeita, ja ylitöitä saa tehdä niin paljon kuin laki vaan sallii. 

Vierailija
5/8 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voin työllistää pullonkerääjiä provisiopalkalla, mutta valitettavasti niitä ei työvoimapulasta johtuen saa mistään.

Vierailija
6/8 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelinmyyjistä ei olisi pulaa niin sitten olisi aihetta huoleen.

Vierailija
7/8 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka puolelle haetaan nyt työntekijöitä. Firmassa missä olen töissä valmistaa elintarvikkeita, ja ylitöitä saa tehdä niin paljon kuin laki vaan sallii. 

Mä yritin kerran elintarvike alalle pakkaajaksi, mulla ei ole koulutusta siihen vaan ainoastaan hygienapassi, no mua ei valittu. Paikkaan valittiin elintarvike alan koulutuksella oleva ihminen.

Vierailija
8/8 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupan alalla kerran on työvoimapulaa miksi en ole kertaakaan päässyt näihin paikkoihin haastatteluun, en edes video haastatteluun?

1. Puuilo

2. Motonet

3. K-Market

4. K-Supermarket

5. Casagrande

6. Pentik

7. New Yorker

8. Musti & Mirri

9. Stadium

10. XXL

11. Intersport

12. Jimms PC Store