Millainen ihminen voi vain hylätä toisen vuosien jälkeen?
Niin, että oltu suhteessa vuosia ja toinen lähtee eikä hänestä eron hetken jälkeen ikinä enää kuulu mitään. Todella karua ja sydämetöntä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Raukkamainen ihminen, jolla ei ole munaa sanoa että haluaa erota. Olen sitä mieltä ettei noin vaan tehdä ihmiselle jonka kanssa ollaan oltu yhdessä. Se jättää helposti ikuiset arvet ja hylkäämisen pelon, jätetylle. Miksi ei vain voi kohdata sitä ihmistä ja puhua kunnolla asioista ettei pysty enää parisuhteeseen, ne asiat täytyy vain kohdata, eikä lähteä karkuun. Ongelmat seuraavat perässä uuteenkin parisuhteeseen jos niitä ei selvitä ensin.
Ei ap kertonut, että olisi lähdetty mitään sanomatta, vaan että eron jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Minäkin lähdin töistä lompsimaan enkä ole käynyt edes morjestelemassa vaikka yli vuosikymmen tuli oltua ja hyvät työkaverit. En varmaankaan sitten ole mikään ihmissuhteita ylläpitävä tyyppi kuten ei nämä muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt.
Eksäni pahoinpiteli erotessa ja otti kamansa ja lähti. Ikinä en enää kuullut hänestä vaikka 5v asuttiin yhdessä.
Miksi haluaisit enää ikinä kuullakaan väkivaltaisesta ihmisestä? Hyvä että lähti.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt.
Eksäni pahoinpiteli erotessa ja otti kamansa ja lähti. Ikinä en enää kuullut hänestä vaikka 5v asuttiin yhdessä.
Olisiko sen pitänyt soittaa ja kysyä, että haluutko lättyyn.
Minkälaisen ihmisen kanssa hän siinä parisuhteessa oli? Ihan yhtä olennaista.
Minä olen eronnut ihan sopuisasti, mutta en silti ole ollut exiin yhteydessä. Miksi ihmeessä olisin?
Minä kuulun taas siihen ryhmään, jonka mielestä parasta on lopettaa ihan leikaten, jos lopettaa täytyy. En haluaisi jättäjän hieroskelevan vähän väliä naamaani, että "hei täällä mä oon olemassa ja hyvin menee, mut en mä sua kaipaa lälläslää". Ei mun kuulumiset sille kuulu.
Eri asia ehkä sit joku 25 vuotta yhdessä ollut pariskunta, luulis niillä olevan hieman jotain velvollisuudentuntoa toisiaan kohtaan. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt.
Toivottavasti lähti iäksi etkä ota takaisin vaikka kuinka pyytäisi.
Pahoinpitelijät on alinta sakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä jotain tekemistä on luonteen kanssa, ei normaalia sympatiaa ja välittämistä tunteva ihminen pysty tehdä toiselle noin.
Luonteen kanssa ehkä hyvinkin, vaan ei se sitä tarkoita etteikö tuo ihminen olisi ihan ns normaali, vaikka sun mielestä ei toki ole. Ihmiset ovat erilaisia ja tavat toimia ovat hyvinkin erilaisia, aina ei samat arvot ja ajatukset kohtaa, ei tee kenestäkään automaattisesti huonoa/hyvää.
Olen välillä miettinyt että millainen ihminen voi hylätä toisen siinä suhteessa. Vaikka elät ja asut samaa taloutta niin olet aivan ilmaa ja yhdentekevä toiselle. Sellainen suhde kun päättyy niin miksi sitten pitäisi yhteyttä toiseen.
Minä olen tosi on-off ihminen. Joko ollaan yhdessä ja tekemisissä, tai ei olla yhdessä eikä tekemisissä. Koska olen lapseton, minun ei tarvitse eron jälkeen sumplia yhtään mitään entisen puolison kanssa.
En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka kuuluu menneisyyteen. Hienoa, jos jotkut haluavat ja pystyvät siihen, osan tiedän olevan hyviä ystäviä entisen puolison kanssa, mutta minulla on valitettavasti kaikki tai ei mitään-pää.
Pitää kysyä myös.
Millaisen ihmisen voi hylätä vuosien jälkeen tosta vaan?
Vastaus kysymykseen.. ihan normaali ihminen. Pitää muistaa, että ihmisiä on erilaisia. Toisille on helpompaa puhua tunteistaan, kun toisille. Joku saattaa sinnitellä huonossa suhteessa vuosikausia puhumatta ongelmistaan kenellekään. Edes sille puolisolle. Ja miksi? Niin, koska ei halua ylimääräisi konflikteja jo ennestään kuralla olevaan suhteeseen. Sitten kun se kuppi menee nurin, niin lähtee ja haluaa aloittaa kaiken alusta ja unohtaa menneen.
Eikö se ole eron idea, että loppuu se yhteydenpito? Jos on lapsia, niin pakko on ditten lasten asioista puhua, mutta ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole eron idea, että loppuu se yhteydenpito? Jos on lapsia, niin pakko on ditten lasten asioista puhua, mutta ei muuten.
Juuri näin..
Minun eksä veti turpaan ja joi, miksi helvetissä olisin enää pitänyt yhteyttä kun eroon pääsin?
millainen? ihminen, kysymyksessä siis vastaus