Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, joiden luonne on muuttunut muutamassa vuodessa?

Vierailija
27.09.2021 |

Aloin tuossa miettiä yhtä ihmistä, jonka olen tuntenut n. viisi vuotta. Hän oli ennen mukava, lämmin, vitsikäskin. Nykyisin aika kireä, ahdistunut, totinen. Muutos on tapahtunut n. 1,5 vuodessa ja jotenkin pahentunut koko ajan. En tunne siis ihmistä hyvin, tavataan töiden parissa ja meidän välillä ei ole mitään eikä ole ollutkaan. Eli tämä ei johdu mistään suhdekuvioista. Mietityttää vain. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä kommenteista.

Etenkin tuo kertomus mukavasta lukiokaverista tuli aika lähelle tätä.

Huumorintajuinen kiva tyyppi on poissa, tilalla on kireä, kova, jopa ilkeän ja katkeran oloinen ihminen. 

Surullistahan tämä on, mutta ei ilmeisesti aivan tavatonta.  Ja olenhan minä itsekin varmaan vuosien mittaan muuttunut totisemmaksi ja epäluuloisemmaksi.

ap

Vierailija
42/43 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Itseni.

Muutuin ihan kuin toiseksi ihmiseksi noin 35-vuotiaana ja muutos tapahtui alle vuodessa. En tiedä kumpi oli syy ja kumpi seuraus, mutta silloin tuli lopetettua kerralla niin alkoholinkäyttö kuin röökinpolttokin ja näin jälkeenpäin en voi kuin ihmetellä kuka mä oikein olen ollut ikävuodet 15-35, koska oma itseni en ainakaan ole ollut.

Mä en tunne omakseni mitään tuolta ajalta. En edes niitä valintoja joiden seurauksien kanssa joudun edelleen elämään. Kaikki on mennyt uusiksi minkä vaan pystyi muuttamaan. Ihan pukeutumistyylistä ihmissuhteisiin ja asuinpaikasta ruokavalioon.

Nyt on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipän syster joka oli ennen kivakin, mutta eipä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme