Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmakarvat

Vierailija
16.11.2014 |

Miksi hemmetissä pitää piirtää itselleen rumat suttuiset kulmakarvat? Mitä vikaa luonnollisissa on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa piirtää nättejä eikä tykkää alkuperäisistä? Toivotaan että harjoittelemalla oppii.

Vierailija
2/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kulmakarvoja, haluaisin toki. Yritän piirtää ne kyllä mahdollisimman siisteiksi ja luonnollisen näköisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joskus vaan ihmetyttää.

Vierailija
4/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pitää nyppiä kokonaan pois ja piirtää rumemmat tilalle? Vähän sama kuin repis hampaansa irti ja laittais itsetehdyt tekarit tilalle.

Vierailija
5/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:32"]Mulla ei oo kulmakarvoja, haluaisin toki. Yritän piirtää ne kyllä mahdollisimman siisteiksi ja luonnollisen näköisiksi.
[/quote]
No tarkoitin lähinnä sellaisia mustia viivoja, joista näkee jo kilometrien päähän,että eivät sovi naamaan.

Vierailija
6/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnottomasti tehdyt kulmakarvat on yleisimpiä meikkausmokia. Eihän karvattomaan kohtaan yksinkertaisesti voi piirtää luonnollisia karvoja, vai miksi kaljuuntuvat ihmiset eivät piirrä itselleen hiuksia? Mun mielestä ainut keino, miten kulmat saa näyttämään luonnollisen kauniilta, on olemassaolevien kulmakarvojen muotoilu nyppimällä, ja varovainen kulmavärin käyttö kulmakarvojen päälle. Mutta kaikkihan eivät halua näyttääkään luonnollisilta.

Vierailija
7/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä blondit kulmikset on ihania. Niitä ei tarvitse korostaa tai värjätä jos ei halua.

Vierailija
8/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin eiliseen asti, että kulmien ajelu ja piirtäminen olisi enemmänkin nuorten moka. Eilen näinkin teatterissa yhden lähes 60-vuotiaan naisen, joka oli ajanut kulmansa pois ja piirtänyt uudet noin 3cm korkeammalle, kuin missä hänellä olisi luonnollisesti kulmakarvat. Oli sellainen typerä hämmästynyt ilme koko ajan sillä naisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi