Meillä on 65 paria kengiä. Arvaa perheemme koko.
Siivoisin eteistä ja laskin perrheemme kengät. Mukana on kaikki kengät, lenkkarit, rantaläpsyt, saappaat, juhlakengät jne. Laskuista puuttuu vain jalkapallokengät ja monot.
Arvaa perheemme koko. Sen verran kerron, että lapsi/lapset kouluikäisiä.
Kommentit (10)
Yksi lapsi ja yksi tai kaksi vanhempaa.
Kadehdin teidän iso eteistä. Meillä ei kengät mahdu kaikki eteiseen. Kenkien määrää en tiedä enkä uskalla arvata mutta asukkaita on 4.
Perheen koko on 16,25 henkilöä. Laskin samalla suhdeluvulla kuin mitä meillä on = 4 paria/ hlö. Mieluummin muutamat kunnolliset ja arvokkaammat kuin kymmeniä halpoja muovikenkiä.
Perheen koko on 5 henkilöä. Kaksi teinityttöä (16 ja 17v), yksi poika 12v, mies ja minä.
Kuten arvata saattaa pojalla on vähiten kenkiä. Tytöillä on aika monet kengät, mutta minusta osa niistä joutaisi suoraan roskiin.
En ole kenkäfriikki. Siksi kenkien määrä järkytti.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:50"]Perheen koko on 5 henkilöä. Kaksi teinityttöä (16 ja 17v), yksi poika 12v, mies ja minä.
Kuten arvata saattaa pojalla on vähiten kenkiä. Tytöillä on aika monet kengät, mutta minusta osa niistä joutaisi suoraan roskiin.
En ole kenkäfriikki. Siksi kenkien määrä järkytti.
[/quote]
Jee mä arvasin! t. 7
laskenpa omani:
kahdet kumisaappaat (toiset töissä käytetäväksi, toiset kotiin)
Kahdet lenkkarit (toiset jälleen töissä käytettäväksi)
sisäkengät töihin
läpsyt
huonommat sandaalit
paremmat sandaalit
liian pienet balleriinat, korkokengät, kävelykengät ja valelluskengät, joita en raski laittaa pois :(
kävelykengät, kahdet käytettävät juhlakengät
Kahdet talvikengät. yhdet liian isot, joihin menee kahdet villasukat töissä ja yhdet jo hieman kulahtaneet sopivat. Lisäksi Kuomat (töihin)
Tänä talvena pitäisi ostaa uudet goretec-talvikengät ja ja paremmat talvikengät, jos vain raaskisi.
Eli 18 itsellä. Täytyy todella päästä eroon noista liian pienistä.
Lapsi:Vanhoja kenkiä ja kumisaappaita pilvin pimein, mutta tällä hetkellä sopivia on kahdet kumisaappaat, talvikumpparit, talvigoret, välikausigoret, juhlakengät, läpsyt.
Lisäksi lapsella on odottamassa 3 juhlakengät, jotka ovat vieläl iian isoja. lasketaanko ne?
Arvaan, että teitä on perheessä 3.
Olen sinkkumies ja omistan yli 20 kengät, niin oisin arvannut kaksi jos asuisit kahdestaan miehen kanssa.
Varmaan siinä on sinkkuäiti ja kouluikäinen poika. Pojalla on lenkkarit ja talvikengät, omistaa siis kaksi paria. Äiti on kenkäfriikki ja omistaa loput! :D