Onko teidänkin lapsilla räkätauti joka ei parane?
Mikä on tämä ikuisuuksia kestävä räkätauti joka ei parane millään? Lapsi ollut räkäinen jo kaksiviikkoa, alkaa kyllästyttää.
Onko muilla samanlaista?
Kommentit (7)
Joo. Vajaa 2 viikkoa oon ollut nyt räkätaudissa. Lapsi viikon. Onko teidän lapset koulustakin pois noin pitkään vai meneekö nykyohjeen mukaan nuhaisena kouluun?
Onko koronan mahdollisuus testattu?
Meillä on korona testattu ja oli nega. Tosin, lapsen luokalla on nyt koronaakin...luulen silti että meillä sitkeä flunssa, koska nega koronatestissä useammallakin perheenjäsenellä. T. Kolmas
Lapsella ei ole, mutta mulla tuntuu joku nenävirus kestäneen jo kuukauden. Aluksi oli väsymystä ja päänsärkyä kesti aika pitkään. Missään vaiheessa ei ole ollut valuvaa nuhaa, vaan nenä on tukossa ja valuu sitkeää limaa nielun kautta. Olen suihkutellut kortisonisuihkeellakin ja syönyt yhden viikon antibioottia, mutta mikään ei ole parantanut sitä. Kaksi rokotetta on, yksi pikatesti tehtiin ja se oli negatiivinen. Ihme tauti.
Onko lisää?
Lapset on hoidossa normaalisti koska kaikilla on kuulemma räkätauti.
Joo. Olen itse samassa pitkässä taudissa lapsen kanssa.
Ei jaksais olla enää. Mieliala on jo huonompi kuin fyysinen olotila. Välillä on ollut parempia päiviä ja sit luulee, että nyt paranee, mutta sitten taas on ollut uudestaan huonompana ja siitä ihan masentuu, kun tajuaa ettei vielä paranekaan.