Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidänkin lapsilla räkätauti joka ei parane?

Vierailija
26.09.2021 |

Mikä on tämä ikuisuuksia kestävä räkätauti joka ei parane millään? Lapsi ollut räkäinen jo kaksiviikkoa, alkaa kyllästyttää.
Onko muilla samanlaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen itse samassa pitkässä taudissa lapsen kanssa.

Ei jaksais olla enää. Mieliala on jo huonompi kuin fyysinen olotila. Välillä on ollut parempia päiviä ja sit luulee, että nyt paranee, mutta sitten taas on ollut uudestaan huonompana ja siitä ihan masentuu, kun tajuaa ettei vielä paranekaan.

Vierailija
2/7 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vajaa 2 viikkoa oon ollut nyt räkätaudissa. Lapsi viikon. Onko teidän lapset koulustakin pois noin pitkään vai meneekö nykyohjeen mukaan nuhaisena kouluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koronan mahdollisuus testattu?

Vierailija
4/7 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on korona testattu ja oli nega. Tosin, lapsen luokalla on nyt koronaakin...luulen silti että meillä sitkeä flunssa, koska nega koronatestissä useammallakin perheenjäsenellä. T. Kolmas

Vierailija
5/7 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ei ole, mutta mulla tuntuu joku nenävirus kestäneen jo kuukauden. Aluksi oli väsymystä ja päänsärkyä kesti aika pitkään. Missään vaiheessa ei ole ollut valuvaa nuhaa, vaan nenä on tukossa ja valuu sitkeää limaa nielun kautta. Olen suihkutellut kortisonisuihkeellakin ja syönyt yhden viikon antibioottia, mutta mikään ei ole parantanut sitä. Kaksi rokotetta on, yksi pikatesti tehtiin ja se oli negatiivinen. Ihme tauti.

Vierailija
6/7 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää?

Lapset on hoidossa normaalisti koska kaikilla on kuulemma räkätauti.

Vierailija
7/7 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaksi viikkoa ole aika normi?