Rakastan poikaystäväni kissaa
Tuntuu niin epäreilulta että jos erotaan niin hän saa pitää kissan koska omistaa sen :( Minulla ja kissalla on todella läheiset välit, es tulee joka ilta viereeni nukkumaan ja aamulla herättää. Puhumisen (kissaihmiset ymmärtää) se aloitti vasta minun kanssani ennen se ei maukunut lainkaan. No jotkut jää suhteeseen lasten takia ehkä mä sit kissan? :D
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:04"]
Tuntuu niin epäreilulta että jos erotaan niin hän saa pitää kissan koska omistaa sen :( Minulla ja kissalla on todella läheiset välit, es tulee joka ilta viereeni nukkumaan ja aamulla herättää. Puhumisen (kissaihmiset ymmärtää) se aloitti vasta minun kanssani ennen se ei maukunut lainkaan. No jotkut jää suhteeseen lasten takia ehkä mä sit kissan? :D
[/quote]
Miksi sitten eroatte?
Olen vammaisella tuulella mutta es tulee viereesi :D:D
Mulla on 2 kissaa, josta toinen on ominut poikaystäväni. Joskus kun suhteessa on näitä huonoja aikoja, niin poikaystävä kysyy, että voiko käydä kissaa katsomassa vaikka erottaisiin.
Kuitenkin meillä menee nyt tosi hyvin ja joskus huvittaa kun kissa aina ihan innoissaan kun poikaystävä tulee kylään. Ja poikaystävä kissasta. Kyselee joka ilta mitä "hänen" kissansa on tehnyt päivällä <3
Meillä on ainakin sovittu puhuen että mies saa tavata koiraa, vaikka eroaisimme, eli yhteishuoltajuus siitä tulisi. :D Vaikka koira on paperilla minun, niin a) koira rakastaa miestäni b) on mukavaa kuitenkin joskus mennä vapaasti, tietäen että vastuullinen ihminen hoitaa koiraa c)mies haluaa nähdä koiraa.
Eli tilanne on win-win-win.
Tahtoisin vain eläinrakkaan miehen!
En usko että eron jälkeen pystyisimme pysymään ystävinä tai sellaisissa väleissä että saisin käydä kissaa katsomassa.. :( Meillä on monia ongelmia suhteessa mutta päällimmäisenä läheisyyden ja seksin puute. Ongelma on jatkunut niin kauan eikä puhumalla ole parantunut että olen alkanut miettimään eroa, kissa kuitenkin saa minut pitkittämään päätöstäni koko ajan..
Laita kissa laukkuun termospullon kanssa ja pakene hiihtäen Venäjälle.