Mikä mua vaivaa? Kaadoin viimeiset kaljat viemäristä alas kun ei vaan enää maistunut
Aina ennen olen juonut KAIKEN mitä talosta löytyy. Nyt tuli joku ihme stoppi vastaan, ja päädyin kaatamaan loput viemäriin kun tuntui mahdottomalta saada niitä kurkusta alas, vaikka miten olisin tahtonut. Mikä mulla on?
Kommentit (27)
Aika siirtyä väkeviin tai raitistua, jos ei kantti kestä.
Humalahakuinen kaljanjuonti on muutenkin köppänöiden hommaa, joten oikein teit. Viinit, drinkit ja väkevät ovat tervepäisten juomia.
Jos juominen on ongelma niin kannattaakin olla ilman.
Paljonko kaadoit viemäriin? Peräti desin?
Mulla kävi tupakan kanssa sama yli kymmenen vuotta sitten. En edes yrittänyt lopettaa, mutta äkkiä ei vaan tehnytkään mieli polttaa. Jatkuen yhä tänä päivänäkin.
kehon oma henkinen antabus.
Minulle tuo tuli viitisen vuotta sitten, olin taas vetäny 3-4vk känniputken,myötäpäivää humalassa.
Putken darran jälkeen, eli noin viikon päästä menin jääkaapille ja nakkasin loput tölkit,pullot pois,kaadoin juomat eka pois .
Normaalisti olisin vain alottanu uuden putken tuossa vaiheessa,mutta jokin vain pisti sen olon etten halua nähdäkkään viinaa.
Vuoteen ei pystyny ees käveleen kaljahyllyjen ohi kaupassa kun alkoi kuvottaan .
Tippaakaan en ole ottanut ton homman jälkeen.
Hyvä jos ei maistu, voi kertoa siitä, ettet enää tarvitse.
Onnittelut hyvästä päätöksestä ja tsemppiä uuteen elämään!
Itsekin join ennen joka viikonloppu ihan kunnon kännit. Joko yksin tai muiden seurassa. Sekoilin baareissa alkoholistikaverini kanssa. Yhtäkkiä ei ole enää tehnyt mieli. Krapulatkin ovat aivan hirveitä. Eivät sen arvoista. Kaveri jäi entiseksi, kun alkoi käyttämään alkoholin lisäksi huumeita.
En tiedä onko tämä auttanut mielialaani ja masennukseeni, mutta olen iloinen ja toiveikas, että pysyisin jatkossakin juomattomuudessa. Tosin pari lasillista saatan juoda ravintolassa ruuan kanssa tai juhlissa.
N28