Mikä mua vaivaa? Kaadoin viimeiset kaljat viemäristä alas kun ei vaan enää maistunut
Aina ennen olen juonut KAIKEN mitä talosta löytyy. Nyt tuli joku ihme stoppi vastaan, ja päädyin kaatamaan loput viemäriin kun tuntui mahdottomalta saada niitä kurkusta alas, vaikka miten olisin tahtonut. Mikä mulla on?
Kommentit (27)
Haimatulehdus voi tehdä tuollaista. Varo!
Maksa alkaa pikku hiljaa sanoa poks?
Olet kasvanut ihmisenä. Ole ylpeä itsestäsi!
Olisit antanut vaikka minulle nuo kaljat mieluummin kuin viemäriin. Tosin Pirkkaa en kyllä suostu juomaan kuin hengenpitimiksi.
Mekin miehen kanssa kaadettiin 10 viikkoa sitten oluet maahan, eikä olla sen jälkeen juotu. Tuli vaan kiintiö täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Raskaana?
Raskaana en kyllä voi olla, jos en odota seuraavaa Jeesusta.
Joskus keho vain sanoo STOP. ja silloin kannattaa kuunnella sitä. Keho ei loputtomiin jaksa prosessoida myrkkyjä.
Taidat olla alkoholisti, kun piti kaljat kaataa pois.
Vierailija kirjoitti:
Haimatulehdus voi tehdä tuollaista. Varo!
Eikö haimatulehdukseen yleensä liity valtava kipu? Mihinkään ei satu tällä hetkellä.
Kauheaa haaskaamista kaataa kaljat viemäriin kun samaan aikaan afrikassa ihmiset kärsivät selvyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla alkoholisti, kun piti kaljat kaataa pois.
Kyllä, olen alkoholisti, ja siksi ihmettelenkin niin suuresti minkä takia en pystynyt juomaan enempää, kun yleensä aina pitää juoda kunnes on kaatokännissä.
Taidat olla ihminen uuden ja paremman elämän kynnyksellä. Voimia siihen!
Vierailija kirjoitti:
Mekin miehen kanssa kaadettiin 10 viikkoa sitten oluet maahan, eikä olla sen jälkeen juotu. Tuli vaan kiintiö täyteen.
Maahan? Kalja säilyy puoli vuotta. Eikö tosiaan olisi tullut juotua sinä aikana tai tarjottua vieraille?
Minulla sama juttu. Epäilyttävää. Mitä kaljaa joit?
Jospa näihin on laitettu jotakin, mikä saa ihmiset kaatamaan kaljansa pois.
Kannattaa juoda vain viinaa, kaljassa liikaa happoa ja lisäaineita, ne alkaa tökkimään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti kaataa pois, eikö niitä olisi voinut vaan säästää myöhemmäksi?
Sama syy miksi syömishäiriöinen heittää ruokaa roskiin. Kyseessä riippuvuus ja yritys irtaantua siitä, eikä normaalia suhdetta ruokaan tai juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama juttu. Epäilyttävää. Mitä kaljaa joit?
Jospa näihin on laitettu jotakin, mikä saa ihmiset kaatamaan kaljansa pois.
Sitä sinisessä tölkissä olevaa kotimaista lageria.
Miksi piti kaataa pois, eikö niitä olisi voinut vaan säästää myöhemmäksi?