Mikä on ihaninta mitä miehesi on sanonut sulle :)
Oma mies sanoo aina niin ihania juttuja, nämä jääneet erityisesti mieleen:
-Oot mun koko maailma
-Oot ainut asia mikä muistuttaa mua siitä kuinka onnekas oon
-Sä teet mut onnelliseksi
Kommentit (69)
Ei munkaan mies mitenkään liian usein jakele kehuja eli siksi ne tuntuvatkin erityisen hyviltä. Viimeksi kehui vartaloani uskomattoman seksikkääksi vaikka olen jo loppusuoralla raskaana. Se kyllä tuntui tosi hyvältä kuulla. Sanoo kyllä aika usein rakastavansa ja että on kanssani onnellisempi kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin.
Sanoi humalassa: "Kyllä sä silti näytät kaikista parhaimmalta."
"Rakastan sinua. Alatko vaimokseni?" Kosinta tuli yllätyksenä.
"Olipa hyvää ruokaa taas." Ei mun persoonassa tai olemuksessa mitään hyvää ole vissiin, mutta kotiorjana olen kiva.
"Oot parasta mitä mulle on tapahtunut" "olet ainut nainen joka on saanut ja saa mut nauramaan" "rakastan sua" " oot mun kaunis pieni kullanmuru ja tosi hyvännäkönen susta innostun kyllä aina" ♡
Kosinta ja synnytys on paikkoja, joissa tunteet ovat olleet pinnassa ja miehen sanat painuneet tärkeinä mieleen. Silloin tällöin harvakseltaan osaa sykäyttää. Tällä viikolla sanoi ' mun elämän onni tulee parisuhteesta'. Hyvältä se minusta tuntuu, jos seitsemän aviovuoden jälkeen kumppani on tuota mieltä.
"Sie oot maailman paras, hyvää yötä". Tämä hyvin usein, kun hän kömpii viereen nukkumaan ja minä olen jo unessa.
Koskaan ei puhu minulle rumasti, ei kiroile tai korota ääntään. Jos ja kun on eri mieltä, sanoo sen asiallisesti, mutta kuuntelee myös minun kantani ja ottaa sen huomioon. Ei kuitenkaan todellakaan ole mikään nössykkä.