Mikä on ihaninta mitä miehesi on sanonut sulle :)
Oma mies sanoo aina niin ihania juttuja, nämä jääneet erityisesti mieleen:
-Oot mun koko maailma
-Oot ainut asia mikä muistuttaa mua siitä kuinka onnekas oon
-Sä teet mut onnelliseksi
Kommentit (69)
Mun mies taas käski toissayönä mun painua vittuun. Niin ihana se on.
Se kun mies sanoi että olen parasta mitä hänelle on ikinä tapahtunut. Tuntui uskomattoman hyvältä! Meillä on yhdessä ihana perhe ja ihana elämä<3
No ei tuo mitään ihania juttele... Joskus sanoo, että on seksikäs perä ja rinnat. Ja että olen hyvä jossain mitä hän ei osaa.
Äsken nauroi vedet silmissä kun matkin sitä plakkiluola-mainoksen maireasti puhuvaa naista "Joo pitää varmaan vaihtaa" (hammastahna). Osaan miehen mielestä imitoida ihmisiä hyvin.
"mä menisin luodin eteen jos joku ampuisi sua."
"Kaupasta saa uusia autoja, mut toista sua ei saa."
"Mää elän sun vuoksi ja sua varten"
No on teillä ihanat ukot, taidan pysyä sinkkuna:)
Saat sen uuden auton, mitä oot kuolannu jo pitkäään. (kesäkuussa -14) ;D
"Vanhana haluan kuolla ennen sinua koska en kestäisi jos minun pitää elää ilman sinua".
"En ole ikinä rakastanut ketään näin paljon":
"Olet tärkein mitä minulla n"
"Olet niin kaunis".
"Ei minua haittaa vaikka olet nyt vähän isompi, rakastan sinua ja olet silti kaunein nainen ikinä".
Sori vahinkoalapeukku :) oma mies kanssa kertoo usein rakkaudestaan :)
Hankittasko vauva? Ja minä olin että "Joooooooooo!!!!"
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:57"]Hankittasko vauva? Ja minä olin että "Joooooooooo!!!!"
[/quote]
Jennako se täällä?
Innostuin jo, että täällä olisi jotain persoonallisia ja liikuttavia kokemuksia, mutta ketju oli täynnä todella kliseisiä ja geneerisiä laineja. :D
Ilahtuuko joku nainen oikeasti, kun mies lässyttää "oot mun maailma" tai "oot maailman kaunein" tjsp?
Minulle mies aikoinaan kirjoitti rakkauskirjeen, jossa hän kuvaili, miten hänen elämänsä muuttui suhteemme myötä.
Eiköhän ne kaikki ihanat sanat ole menettäneet merkityksensä jo..
Ensin pyydetään kertomaan jotain ihanaa, mitä mies on sanonut ja sit kaikille ihanuuksille alapeukutetaan. Tää on niin tätä palstaa. Ihan mielenkiinnosta, miksi?
Esikoisemme syntymän jälkeen mieheni sanat minulle "Ei vitsi et oot kova mimmi!", ovat kyllä jääneet kaikista ihanuuksista parhaiten mieleen.
Olemme olleet yhdessä lähes kakaroista asti, yhteisiä vuosia on kolmisenkymmentä. Tässä kerran katselin itseäni peilistä ja totesin ääneen, että vanhenemiseni on alkanut kiihtyä. Mies katseli minua suoraan silmiin ja sanoi: " Mä näen sut edelleen samannäköisenä kuin silloin ihan nuorena. Mun silmissä sä et ole muuttunut yhtään."
Olen muutenkin saanut häneltä kauniita sanoja mm. vartalostani. Kun lihoin, hän totesi, että oletpa mukavan tuntuinen:) Eipä sitten itseänikään enää niin paljon lisäkilot harmittaneet. Laihduttuani takaisin, hän sanoi minulla olevan vartalon taas kuin nuorella naisella.
En ole sellainen ihminen, joka kaipaa kehuja ja kiitoksia. Silti on myönnettävä, että mieheni kauniit lauseet ovat ilahduttaneet paljon. Varsinkin, kun hän ei ole mikään "lässyttäjä". Näin ollen olen varma, että hän myös tarkoittaa, mitä sanoo:)