Alan syömään terveellisesti! Nyt heti!
Alan syömään niin terveellisesti kuin ikinä pystyn ja kykenen. Oman mittapuuni mukaan se tarkoittaa puuroja, marjoja, hedelmiä, kasviksia, lihaa ym. mahd. käsittelemätöntä ruokaa.
En syö enää mitään minkä omasta mielestäni voi luokitella terveydelle haitalliseksi.
En aio laskea kaloreita, enkä aio olla nälässä. Katsotaan laihtuuko tällä. Katsotaan väsyttääkö vähemmän. Ja katsotaan pääsenkö helvetillisistä ihon kutinoista ja ihottumista. Lähteekö kukaan mukaan?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 06:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:15"] En aio laskea kaloreita, enkä aio olla nälässä. [/quote] Eli et tule onnistumaan. Näläntunne on välttämätöntä laihtumiseen ja kalorien laskenta tekee näläntunteesta siedettävämpää.
[/quote]
Näläntunne ei todellakaan ole välttämätöntä laihtumisen kannalta, ihan päinvastoin mun mielestä. Ideana on se, että kasviksia voi syödä miten paljon tahansa, eli ei todellakaan tarvitse kärsiä nälkää.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:32"]
Tuolla tavalla mä olen laihtunut huomattavasti. :) Kerran viikossa herkuttelen sillä mitä tekee mieli, muulloin syön paljon kasviksia, hedelmiä ja kalaa, lihaa jne. Syön kaikkea ruokaympyrästä mutta kohtuudella leipää, perunaa ja pastaa. Mitään sellaisia lupauksia en ole tehnyt joita en voi pitää. Toistaiseksi on tippunut 20 kiloa, 5 kiloa vielä pudotettavana.
[/quote]
Millä "tuolla tavalla"? AP:n tavalla? Eihän sinun tapasi kirjoittamasi perusteella muistuttanut millään tavalla AP:n tapaa.