Mammabloggaajat jotka eivät ärsytä?
Kommentit (203)
Viela kai mainitsematta uuteenmaahan.vuodatus.net
Tosi hauska ekspattiblogi, ei ihkuttelua vaan enemmankin itseironista tyylia
Turun Tilda: turuntilda.blogspot.fi
En tiedä, onko varsinainen "mammabloggaaja", mutta minä oon tykännyt :)
Leluteekille peukku täältäkin!
Mitä blogeja teidän lukulistoilta löytyy?
Me kaksi ja vauva ja more like me :)
Lilyn perheblogeja seuraan minäkin. Lähinnä luen täällä jo mainittuja blogeja sekä Isyyspakkausta, vaikkei se mammablogi olekaan. :D
Lähiömutsi
Oi mutsi mutsi
Magicpoks
Mami Go Go
Lilyn Lilous Crush. Ei höösää lapsistaan, kypsän oloinen. Tosin en tiä onko mammabloggaaja kun bloggaa niin paljon muustakin, muodista ym., mut ehkä just siks se ei niin ärsytäkään. Enkä muista et hällä ois ollu lapsistaan kasvokuvia.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:25"]
Lilyn Lilous Crush. Ei höösää lapsistaan, kypsän oloinen. Tosin en tiä onko mammabloggaaja kun bloggaa niin paljon muustakin, muodista ym., mut ehkä just siks se ei niin ärsytäkään. Enkä muista et hällä ois ollu lapsistaan kasvokuvia.
[/quote]
Hertta vaikuttaa kyllä todella sympaattiselta, siinä tosiaan bloggaaja joka ei ärsytä, vaikka en häntä "mammabloggaajaksi" laittaisikaan!
Poikien tyyliin Mia on harvinaisen ei-ärsyttävä ja kiva tyyppi mielestäni. Ainut että näin poikien äitinä kateutta herättää se ihana tyttövauva, jonka meni saamaan ja se jatkuvasti lisääntyvä ilmaisen tavaran määrä; kallista vaatetta, reimatecit talveksi jne..
Mutta siis itse bloggaaja ei ärsytä, nämä vaan silkkaa kateutta :)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:31"]
Poikien tyyliin Mia on harvinaisen ei-ärsyttävä ja kiva tyyppi mielestäni. Ainut että näin poikien äitinä kateutta herättää se ihana tyttövauva, jonka meni saamaan ja se jatkuvasti lisääntyvä ilmaisen tavaran määrä; kallista vaatetta, reimatecit talveksi jne..
Mutta siis itse bloggaaja ei ärsytä, nämä vaan silkkaa kateutta :)
Muuten kivan oloinen blogi, mutta en valitettavasti itse jaksa lukea noin monia tuotepostauksia putkeen. :/
[/quote]
Mulla myös tökkii helposti ne jatkuvat tuotepostaukset monissa blogeissa. Joskus ja harvoin on ihan ok, mutta jos blogin sisällöstä on enää 1/5 muuta ja loput arvontoja ja tuotearviointeja niin luen mieluummin mainokset mainoksina. Suosin tämän vuoksi monia pienempiä blogeja.
Mutta eihän Pipsa ole raskaana? Eihän?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:43"]Mulla myös tökkii helposti ne jatkuvat tuotepostaukset monissa blogeissa. Joskus ja harvoin on ihan ok, mutta jos blogin sisällöstä on enää 1/5 muuta ja loput arvontoja ja tuotearviointeja niin luen mieluummin mainokset mainoksina. Suosin tämän vuoksi monia pienempiä blogeja.
[/quote]
Linkitä noita pienempiä
Monta uutta suosikkia löytynyt. Lisää. :)
Amalian harvinainen sairaus -bloggari ei ole koskaan ärsyttänyt.
Onpa teillä pieni kynnys ärsyyntyä, jos bloggarit niin kovasti ärsyttävät! :D
muakin kiinnostaa pienemmät blogit :)
Eikun tämä on av. Täällä keskustelu tarkottaa juupas-eipäs-inttämistä ilman perusteluja tai toisen osapuolen kuuntelemista.