Naisten kuuluu olla naisia
Housuja käyttävät, ilman meikkiä ja hajuvettä sekä hiukset sekaisin viilettävät naiset pois katukuvasta! Haluan naisellisen naisen, en mitään av-mammaa. Av-mamma seisoo tuulipuvussa hiekkalaatikon reunalla meikittömänä tai menee naama punaisena ja tyylittömänä kaupan hyllyjen välissä. Olkaa naisellisia!
Kommentit (41)
Luuletko omistavasi kaikki maailman naiset? Joku napoleon-syndroma?
Heti kun möhömahaiset ja karvaiset miehet poistuu katukuvasta, minä laitan hameen päälle ja pakkelit naamaan
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:39"]Luuletko omistavasi kaikki maailman naiset? Joku napoleon-syndroma?
[/quote]
Naiset kuuluvat miehille. Maailma on miehien.
Ap ei kuitenkaan myönnä olevansa av- mies vaikka täällä viettää lauantai iltaansa?
Haluat naisellisen naisen? Siitä vaan sellaista hankkimaan. Parhainta onnea yritykselle!
Joo, alan heti pitää mekkoa/hametta kun
a) muutat Suomen ilmaston sellaiseksi, että tarkenee
TAI
b) kustannat minulle lentolipun vaikka Karibialle. Neljä menolippua riittää (minulle, kahdelle lapselleni sekä miehelleni. Sinua en mukaan kelpuuta).
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:39"]Luuletko omistavasi kaikki maailman naiset? Joku napoleon-syndroma?
[/quote]
Naiset kuuluvat miehille. Maailma on miehien.
[/quote]
maailma, joka on tuominnut itsensä tuhoon.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:39"]Luuletko omistavasi kaikki maailman naiset? Joku napoleon-syndroma? [/quote] Naiset kuuluvat miehille. Maailma on miehien.
[/quote]
Johan vitsit murjaisit :D Mutta kiitos päivän nauruista!
*siirtyy nauraen hakemaan jätskipakettia pakkasesta*
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:42"]Ap ei kuitenkaan myönnä olevansa av- mies vaikka täällä viettää lauantai iltaansa?
[/quote]
Olenhan minä, mutta siinä ei ole mitään väärää, koska olen mies. Av-mies (tai av-isä) saa tehdä mitä haluaa, koska naisten kuuluu tehdä kotitöitä eikä luuhata täällä.
Olisiko tämä sitten vähän väärä paikka tuota sanomaasi toitottaa, jos et kerran av-mammaa halua?
Minä taas vaadin että katukuvassa saa olla vain 195 cm pitkiä, punaisella autolla ajavia, vaaleakiharatukkaisia miehiä jotka ovat hyviä laulamaan ja lisäksi tykkäävät leipoa pullaa torstaisin. Niin että kaikki muut äijät HELVETTIIN SIELTÄ!!!! MINÄ MÄÄRÄÄN!
Peto taas naisten vaatteissa. Entäs sellaiset naiset jotka tuntee olevansa miehiä. Aika brutaalia kieltää se heiltä. Aikamoista propagandaa täällä. Miesvihaa on mutta nyt muijat jo vihaa toisiaankin. No se tosin on tiedetty ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:45"]Olisiko tämä sitten vähän väärä paikka tuota sanomaasi toitottaa, jos et kerran av-mammaa halua?
[/quote]
Ei. Teidän on aika muuttua naisellisiksi.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:45"]
Minä taas vaadin että katukuvassa saa olla vain 195 cm pitkiä, punaisella autolla ajavia, vaaleakiharatukkaisia miehiä jotka ovat hyviä laulamaan ja lisäksi tykkäävät leipoa pullaa torstaisin. Niin että kaikki muut äijät HELVETTIIN SIELTÄ!!!! MINÄ MÄÄRÄÄN!
[/quote]
Tarkoitatko siis mua? Sori, en tykkää noin arroganteista pimuista ja pyydän sua olemaan vain sisätiloissa sukkahousut päähän vedettynä.
Jaadijaadijaa
jaadidaadidaadidaa
Juttele sinä vaan, kyllä sinut tunnetaan...
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:45"]
[/quote]
Tarkoitatko siis mua? Sori, en tykkää noin arroganteista pimuista ja pyydän sua olemaan vain sisätiloissa sukkahousut päähän vedettynä.
[/quote]
Tarkoitan kaikkia maailman miehiä. Jos et kuulu minun kategoriaani, kuulut pois katukuvasta. Pysy kotonasi! En halua nähdä sinua!!
Ette oikeasti voi mennä näin helppoon.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:45"]Olisiko tämä sitten vähän väärä paikka tuota sanomaasi toitottaa, jos et kerran av-mammaa halua?
[/quote]
Ei. Teidän on aika muuttua naisellisiksi.
[/quote]
Et taida tietää naisista kovinkaan paljoa.
no ei kun mä olen ainakin mies