Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein mietit kiusaajaasi?

Vierailija
15.11.2014 |

Kuinka usein mietit kiusaajaasi? Ja kuinka kauan kiusaamisesta on?

Huomaan ajattelevani lähes viikoittain kiusaajani, joka teki yläasteestani tuskaa. Olen jo 30-vuotias, mutta edelleen asiat pyörivät mielessäni.

Olen kuitenkin hyvin päässyt asiasta yli. Korkeakoulututkinto hommattu ja hyvä työ. Silti menneet nousevat mieleeni välillä. En varsinaisesti ole katkera, mutta muistoille ei voi mitään. Kuinka kauan muistan kiusaajan vielä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen hänet televisiossa. Siitä on jo 25 vuotta. Viha leimahtaa heti, mutta sitten muistutan itselleni, että tuo ihminen ei luultavasti edes tajunnut, että hänen typerät heittonsa sattuivat ja hän varmaan olisi aivan ihmeissään, jos menisin ja kutsuisin häntä kiusaajaksi. Aikuisiahan tässä jo ollaan, elämän puolivälissä. Turha enää niitä vanhoja vatvoa.

Vierailija
2/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian usein. mulla on useita kiusaajia jotka jatkaa toimintaansa edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä kiusaajani joudun ajattelemaan lähes koko hereilläoloajan...poikkeuksellisen vaikea tapaus...

Vierailija
4/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä... Ehkä jokusen kerran vuodessa. Olin kiusattu lukiossa, en sitä ennen. Jouduin tyttöporukan syrjimäksi ja huoriteltavaksi, pahimmillaan kirjaimellisesti nostettiin seinälle ja uhkailtiin vaikka millä. Ei unohdu se vessareissu. Pahinta on, että nämä tytöt olivat ensin kavereitani ja päättivät sitten kääntää kokonaan selän. Jäin täysin yksin ja kaikkien halveksimaksi.

Hakeuduin ihan toisenlaiseen seuraan sen jälkeen ja koulu lähti menemään pieleen. Entinen yli ysin keskiarvo putosi 7.8:aan ja menetin vähitellen itseluottamukseni kokonaan. Äh, en halua muistella.

Yhdestä heistä on tullut lihava lesbo, muista en tiedä.

Vierailija
5/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella kiusattiin ja lyötiin.Siis pojat löi pientä tyttöä esim. mahaan. En ole pahemmin muistellut. Välillä toivon ,että niille ois käynyt huonosti. Yleensä en muistele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä