Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisiltä lapsilta olette kieltäneet saunomisen vanhempien kanssa?

Vierailija
15.11.2014 |

Mietin että koskakohan tuo tyttö kävis yksinään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut, että jossain vaiheessa pitäisi kieltää. Olen ajatellut, että lapset päättävät sitten itse.

Vierailija
2/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ajatellut, että asian päättää lapsi itse. Sitten kun haluaa yksin käydä saa alkaa käydä. Nyt esikoisella ikää 8 vuotta. Toivon, että saadaan saunoa koko perheellä vielä useampi vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kieltää?

Minkä ikäinen tyttö kyseessä?

Vierailija
4/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta kieltää. Yleensä ovat ihan omasta tahdostaan halunneet murrosiässä mennä yksinään.

Vierailija
5/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään.

Vierailija
6/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kyllä edes ajateltu asiaa. Kolme sukupolvea saunotaan yhdessä. Ei tosin appi miniän, eikä anoppi vävyn kanssa. Siinä menee raja.

Vierailija
7/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kieltänyt ja en ajatellut kieltääkään. Jos teinit haluavat käydä saunassa perheen kanssa niin savat aivan varmasti käydä, mutta jos haluavat yksityisyyttä, niin saavat sen kyllä. Omituinen kysymys...

Vierailija
8/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei lapset käyneet yksinään, jaettiin sitten vain naisten ja miesten vuorot.

Vierailija
9/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietysti olla mekään kielletty. Kyllä lapset ovat itse sitten sanoneet kun ovat halunneet mennä yksin/ vain sisarusten kanssa. Nyt 9v poika ja 8v tyttö käyvät vielä meidän kanssa, 12v ei ole enää vähään aikaan käynyt ja 15v ei ole muutamaan vuoteen. Poika kyllä käy isänsä kanssa ja tyttö minun.

Vierailija
10/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas kysymys.

Vierailija
11/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa aikuisetkin saunovat keskenään, siis saman perheen aikuiset.  Ei mitenkään harvinaista, että aikuinen lapsi käy saunassa ikääntyneen vanhempansa kanssa, kun on itsekin jo eläkeiässä.

Vierailija
12/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset kuule ihan itse ilmoittaa jos ja kun eivät halua enää saunoa vanhempiensa kanssa.