Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä välillä HÄVETTÄÄ olla nainen.

Vierailija
15.11.2014 |

Sen vielä jotenkin "ymmärtää" että noita ulkonäköön liittyviä provoja tänne tehtaillaan, halvat on hullun huvin. Mutta EI JUMALAUTA miten yksinkertaisia ja itsetunnottomia naisia voi olla niin paljon että joka helvetin provoon saadaan sivukaupalla kommentteja joissa ilkeät ämmät haukkuu toisiaan? Pienet tissit on miehekkäät, isot tissit on ällöttävät, selluliittia yök yök, hyi mitkä reidet ja mulla on paremmat, lantio saatana sitä ja tätä, pitkä nainen ei ole seksikäs, pieni on kääpiö, miksi tuo on läski, entä miksi tuo on niin laiha, alapäät on rumia kaikilla paitsi kirjoittajalla, oma mies on kyllä sitä mieltä että kaikki muut naiset on oksettavia jne.jne. HÄVETKÄÄ JOS RIITTÄÄ AIVOKAPASITEETTI EDES SIIHEN. Sitte nuo samat eukot on itkemässä heti jos joku mies arvostelee naisen ulkonäköä mutta ite ovat pahimpia kiusaajia ikinä. Mahtaa nuo provojen kirjottajat nauraa teille.Aikuisen, hyvällä itsetunnolla varustetun NAISEN ei tarvi kirjotella tuommosia edes leikillään, epävarmat säälittävät pissikset on sitte asia erikseen.

Jos oisin mies niin en perkele yhtäkään nuista ämmistä huolis ja lämpimästi suosittelen jokaista miestä nostamaan kytkintä jos huomaat omassa akassasi tuommosia paskanpuhujan piirteitä.On niitä normaalejaki naisia.

Jos joku on sitä paljon puhuttua WT-sakkia niin kaikki nuo kommentoijat. Niinku meillä päin sanotaan:jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua hävettää olla nainen? En tykkää. Ei "naiset" ole mikään kollektiivi.

Vierailija
2/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:23"]

Miksi sinua hävettää olla nainen? En tykkää. Ei "naiset" ole mikään kollektiivi.

[/quote]

No jos otsikko ahdistaa niin lue se että "välillä hävettää muutamien muiden naisten puolesta, ei siis kaikkien kun naiset ei ole mikään kollektiivi". Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:23"]

[/quote]

No jos otsikko ahdistaa niin lue se että "välillä hävettää muutamien muiden naisten puolesta, ei siis kaikkien kun naiset ei ole mikään kollektiivi". Huoh.

[/quote]

Kyllä, otsikko ahdistaa. Kiitos, tuo oli parempi, että hävettää joidenkin puolesta. Ihan eri asia kuin hävettää OLLA nainen.

Vierailija
4/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noi miesten haluamiset on taas liitetty tähänkin keskusteluun?

Vierailija
5/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu aamen! Täysin samaa mieltä ap:n kanssa.

Vierailija
6/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen! Ihan samaa oon miettinyt kun oon näitä ketjuja lukenut. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
7/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täsmälleen samaa mieltä kuin ap. Yritän kuitenkin muistaa, että suurin osa naisista ei ole näin friikkejä kuin täällä olevat. Mutta kyllä, kuohahtaa silti aika usein ja hävettää...olenko tosiaan samaa "lajia" kuin tämä porukka täällä...

Vierailija
8/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla välillä ihan puistattaa kun ajattelee että joku jo muutenkin ulkonäöstään epävarma nainen tai vaikka nuori tyttö lukee niitä kommentteja. Esim.nuo pienet rinnat-isot rinnat-ketjut mitä täällä nyt on. En tiedä olenko jotenkin naivi mutta pakko sanoa että siellä on usein niin hirvittäviä haukkumanimiä etten ole aiemmin edes kuullut sellaisia. Voihan se toki olla että kommenttien takan on mieskin mutta kyllä monesta huomaa jo ihan kirjoitustyylistä että nainen on :/ N 36

Vierailija
9/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haukkujathan on lassukoita.

Vierailija
10/10 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kurja, että sinua hävettää olla nainen! Ole sitä mieltä, että naiset ovat maan suola, olleet hiljaisella tavalla vahvoja jo iät ajat, ennen hoitaneet lapset, karjan ja kodin tekemättä tästä numeroa. Nykyään puurtavat ilman kiitosta pienipalkkaisilla aloilla vaikka esim yliopistossa suurin osa opiskelijoista naisia. Olen iloinen ja onnellinen nainen, ympärilläni ihania naisia. Vitsit naiset, olette ihania ihmisiä, elämäni olisi ankeaa ja synkkää ilman teitä!