Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättimäinen pehmolelu Cittarissa 19 euroa. Mielestäni liian halpa, joku saattaa vaikka ostaa

Vierailija
26.09.2021 |

Mielestäni jättimäiset pehmolelut, sellaiset 130-senttiset tms., ovat kauheita, pölypesiä ja aina tiellä.

Mitä mieltä te olette jättimäisistä pehmoleluista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaat pois täältä, hus.

Vierailija
2/7 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppiaat pois täältä, hus.

Olen ihan tosissani. Näin niitä Cittarissa ja olisin kauhuissani, jos joku antaisi minulle sellaisen lahjaksi.

Pituus on 136 cm! Tällainen: https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/tuote/myhome-pehmoelain-136cm-4…

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Ja isompi kämppä. Opettele siivoomaan. Ja ajattele joskus myös lapsen näkökulmasta.

Vierailija
4/7 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi, on ongelmajäte. Veisin metsään niin oravat sais siitä pesämateriaalia.

Vierailija
5/7 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä. Ja isompi kämppä. Opettele siivoomaan. Ja ajattele joskus myös lapsen näkökulmasta.

Lapseni on jo iso, eikä hän leikkinyt sillä jättimäisellä pehmolelulla, joka meillä oli. Puhun kokemuksesta. ap

Vierailija
6/7 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni 40-v. lahjaksi jättimäisen pehmokrokotiilin, joka käy myös tyynystä sohvalla torkkuessa. ;) Sen jälkeen olen ostanut myös 1.5 m pitkän tuhatjalkaisen, jättidinon sekä -kissan. Juu, ei ollut lapsena leluja, oltiin susiköyhiä! XD

Vierailija
7/7 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen lapsi on oikeasti leikkinyt noilla jättipehmoilla? Tulee siinä pehmolelulle hintaa, kun sen vuoksi pitää ostaa isompi koti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi