Apua! Sopiiko minihameen kanssa?
Farkkuminihame ohuet sukkahousut ja panama jack kengät, ok yhdistelmä vai ei??
Kommentit (18)
Panama jack bootsit, googlaa en osaa luurilla laittaa linkkiä. Ap
Apua! Sopiiko hame, sukkahousut ja kengät yhteen? Oisko tää hyvä yhdistelmä?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:06"]
Mitkä kengät?! Farkkuhameen kanssa nimenomaan sukkahousut, ei legginssit. Sulle pisteet himaan tästä asiasta!
[/quote]
Mistä sen erottaa onko sukkikset vai legginsit kun on sukat ja kengät lisäksi? Mulla ainakin on molmepia ihan samoista materiaaleista ja paksuuksia eikä kukaan voi erottaa kummat on jalassa!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:10"]http://www.arthurknightshoes.co.uk/shop/84/panama-jack-shoes
[/quote]
Kolmas rivi, kolmannet kengät "best seller" kysyn sopiiko nämä kengät farkkuminihameen kanssa, ja lisätietona että sukkahousut ennen kuin joku ihnettelee että paljaat kintut Ap
Mulla ois paita ja housut. Sopiskohan nää yhteen? En voi nyt laittaa kuvia. Kattokaa googlesta!
Vähän massiivisilta näyttävät nuo kengät joten ei ehkä parhaat minihameen kaveriksi... riippuu toki millainen tyyli sinulla on muuten.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:15"]Mulla ois paita ja housut. Sopiskohan nää yhteen? En voi nyt laittaa kuvia. Kattokaa googlesta!
[/quote]
Laitoin linkin kenkiin vatipää! Ja mainitsin jo alussa kenkien merkin. Opettele lukemaan, ja googlasin itse tän linkin noilla antamillani tiedoilla
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:15"]Vähän massiivisilta näyttävät nuo kengät joten ei ehkä parhaat minihameen kaveriksi... riippuu toki millainen tyyli sinulla on muuten.
[/quote]
Kiitos asiallisesta vastauksesta!! Samaa mietin, onko liian massiiviset ja eri kategoriaa kuin farkkuhame. Ap
Joo, kunnon wt-tyyli, sopii oikein hyvin.
Raskaat miesten kengät ja minihame? Oletko nainen, mies vai transu?
Aika kammottavalta kuulostaa farkkuhame näin vuonna 2014.
En itse yhdistäisi noita kenkiä hameeseen, enkä edes laittaisi farkkuhametta. Mutta jos itse tykkäät, niin siitä vain.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:15"]Mulla ois paita ja housut. Sopiskohan nää yhteen? En voi nyt laittaa kuvia. Kattokaa googlesta! [/quote] Laitoin linkin kenkiin vatipää! Ja mainitsin jo alussa kenkien merkin. Opettele lukemaan, ja googlasin itse tän linkin noilla antamillani tiedoilla
[/quote]Apua! Minkä värinen vati ois paras päässäni? Googlatkaa!
Paksut villasukkahousut ja muutenkin boheemityyli, ehkä ne menisi. Mutta... aika paljon saisi stailata villasukilla yms.
En ihan usko, että kysytään tosissaan. Tai sitten tosiaan suomalaisilla naisilla miesmäinen tyyli. Tai tyylittömyys ihan miten vaan.
Mitkä kengät?! Farkkuhameen kanssa nimenomaan sukkahousut, ei legginssit. Sulle pisteet himaan tästä asiasta!