Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
MINÄ KEKSIN AV MAKSAA PROVON
15.11.2014 |
..
Kommentit (12)
En ole klikannut ikinä auki mitään tuollaista. Olitko oikein lahjakaskin? Olisit ensimmäinen lahjakas provoilija siinä tapauksessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikeesti tuommoisia juttuja keksivä siis (av palsta maksaa) on pahasti jälkeen jäännyt jos on aikuinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:38"]Annetaan sille pillimehu, perinteisesti.
[/quote]
Minä sain joskus täältä päärynäpillimehun :3 t. se 16-vuotias teini
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo ei ilmaiseksi kannata provoilla. Sitäkin täällä moni tekee, ja se vasta hölmöä onkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Haluutko mitalin? Vai riittääkö keksi?