Mitä vikaa on nopeasti laukeavassa miehessä?
Kommentit (16)
Omani laitan kohta kiertoon..
Laukeaa niin nopeasti, että itse jään aina ilman.
Se on ihan kätevää silloin kun olisi muutakin tekemistä tai kiire. Pidemmän päälle alkaa ketuttamaan, kun ei itse ehdi mukaan lainkaan eli jää aina ns. ilman.
Kyllä se pistää ketuttamaan kun kuuden viikon välein saa 30 sekuntia munaa eikä juuri koskaan mitään muuta. En voi sanoa, että meillä olisi tyydyttävä seksielämä.
Homopuppelit katsoo suu auki autuaallisena kun kikkelistä tulee kermat sekä samalla lukevat kasvojen ilmeistä sitä että miten hyvältä oikeasti tuntuu. Se on juuri se hieno hetki. Mitä eivät tietenkään kylmäkiskoiset horot ymmärrrä.
On niissä se vika, ettei nainen ehdi saada. Panot on liian nopeita ja yksipuolisia. Jos mies sitten kunnostautuu kielimiehenä, niin ei kai se sitten niin haittaisi. Ensin hoidellaan huolellisesti nainen, sitten vasta se pikapano.
Horot eivä tosiaankaan osaa arvostaa sitä hienoa hetkeä kun mies saa, vaan suhtautuvat siihen halveksuen ja arvostavat vain omaa teennäistä vääntelehtimistään.
Vika on sellainen, joka on hyvin vaikea parantaa. Jtkn masennuslääkkeitä voisi kokeilla (huom. sivuvaikutukset) tai erilaisia tuntoherkkyyttä vähentäviä voiteita. Ikäkään ei tuota vaivaa välttämättä poista. HYvä "kotikonsti" on masturboida ensin ja yhtyä puolisen tuntia myöhemmin - ja suuseksillä/seksileluilla voi auttaa asiassa...
Siinä ei mielestäni ole mitään vikaa. En kuitenkaan saa emätinorgasmia, joten en näe mitään syytä, miksi yhdynnän pitäisi kestää tuntikausia. Eri asia on se, jos erektio ei kestä kuin hetken, ja pienenkin esileikin jälkeen penis on pehmeä eikä pysty yhdyntään. Jos pysyy kovana kohtuullisen ajan niin ei haittaa vaikka laukeaisi suht nopeasti.
Jos mies muuten osaa asiansa, ei ole niin väliä vaikkei varsinainen yhdyntä montaa minuuttia kestäisikään.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:10"]
Jos mies muuten osaa asiansa, ei ole niin väliä vaikkei varsinainen yhdyntä montaa minuuttia kestäisikään.
[/quote]
MOntaa minuuttia? Mä luulin että puhutaan sekunneissa laukeavasta, jolle yksikin minuutti on pitkä aika :D
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:10"]
[/quote]
MOntaa minuuttia? Mä luulin että puhutaan sekunneissa laukeavasta, jolle yksikin minuutti on pitkä aika :D
[/quote]
No jos sekunneissa laukeaa niin se on jo aika ikävää! :/ Kyllä edes vähän ois kiva päästä fiilistelemmän sisäkkäinkin.
Ei mitään vikaa, nopeasti laukeaminen on todella positiivinen piirre. Mutta sellaisessa miehessä, joka ei halua nuolla tai sormettaa, taas on vaikka mitä vikaa.
Tykkään yhdynnästä, puolikaan tuntia itse aktia harvoin "riittää".
Minä en jaksa jyystää tuntia vaikka tykkään yhdynnästä enemmän kuin muista seksin osa-alueista. Olen elämäni (ja suhteemme aikana) tullut kaksi kertaa yhdynnän aikana ja siinä pitää jo olla yritystä, suuseksissäkin menee jonkin aikaa ennen kun tulen. Mutta ei se tuleminen ole mulle ikinä pääasia, saan tyydytyksen vaikka en tule. Me harrastamme melkein päivittäin joten ei haittaa yhtään vaikkei siihen mene tuntikausia (ellei tarkoituksella vedetä pitkällä kaavalla), ei tuo todellakaan reisille laukea vaan useimmiten kestää juuri sopivan kauan että ehdin saada nautinnon. Silloin jos on aikaa edellisestä harrastuskerrasta tai ollaan esileikkitty erityisen pitkään niin yhdyntä kestää vähemmän aikaa, kännissä sitä jyystöä voi jatkaa tuntikausia. Rakastan seksin harrastamista mutta en ole ikinä ymmärtänyt että miksi tavoitellaan mahdollisimman pitkää aktia, johan siinä alkaa paikat puutumaan ja iso osa nautintoa on kun tunnen mieheni tulevan :) Jos halutaan harrastaa hiukan pidempään niin vaihdellaan asentoja ja harrastetaan muutakin kuin yhdyntää, silloin homma ei myöskään käy tylsäksi ;)
No mieti että laitat vehkees jonkun sisälle ja pienen hetken päästä se tyyppi nouseekin vaan pois ja sanoo että valmista tuli. Eli et siis ehdi tehdä mitään, eikö se nyt ole aika loogista.
No ei nyt puolta tuntia tarvitsekaan jyystää. Sen verran kun mies saa pidäteltyä, että nainen ehtii saada ensin, niin asiassa ei ole ongelmaa.