Uskomatonta, mieheni valitsee herkut!
Tämä on niin kamalaa :'(
Mies haluaa vain herkutella ja lihoo, eikä välitä terveydestäänkään enää. Mahanympärys on reilusti yli metrin, mikä vaikuttaa tietysti monin tavoin seksielämäämmekin. Mikään ei tunnu auttavan, herkuttelu vie aina voiton. Mitä helvettiä voin tehdä? Ajattelin pitää vielä yhden puhuttelun asiasta. Tilannehan on se, että vaikutus myös mun elämään on niin suuri että katson oikeudekseni puhua suuni puhtaaksi. Miksei se voi edes välittää mun mielipiteestä sen verran, että tekisi jotain??!
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:59"] Lisäksi mies yrittää vierittää syytä minun niskoilleni, koska en "anna" käydä salilla illalla töiden jälkeen. Meillä on vauva, mies tulee normaalisti kotiin töistä seitsemältä ja vauva menee nukkumaan kahdeksalta, en tosiaan hyväksy siihen päälle salilla käymistä monta kertaa viikossa iltaisin! Sanoin, että käy aamulla (aloittaa työt klo 10) tai myöhään illalla kun vauva nukkuu, mutta ei kuulemma jaksa. 2 [/quote] Sinähän hieno ihminen olet. Vaadit laihduttamaan, mutta sitten valitat, jos miehesi asialle yrittää jotain tehdä. Miten se on sinulta pois, jos mies on illalla salilla? Voin kyllä arvata yhden syyn miksi miehesi niitä herkkuja syö.
[/quote]
Niin, kyllähän tuossa luki aivan selvästi miten se olisi kirjoittajalta pois, jos mies on illalla salilla: tämä ei näkisi vauvaansa ollenkaan. Mutta tämäkö olisi OK koska kyseessä on mies?
[/quote]
Mieshän meni aamulla vasta kymmeneksi töihin ja ainakin meillä vauvat on heränny noin kudelta, eli mies ehtii nähdä vauvaa aamulla.
Taitaa olla taas kontrollifriikki kotinatsi kyseessä, kyllä se pistää miehen epätoivoisekisi.
[/quote]
Mies herää aamulla klo 9 ja lähtee töihin klo 9.30. Tokihan siinä jäisi ruhtinaallinen puolituntinen viettää lapsen kanssa siinä aamupalan ja suihkun ohella......
2
Onpas teillä kummallisia tilanteita. Olin luullut että itsellä jotenkin sairas parisuhderakenne, mutta en nyt olekaan enää lainkaan varma siitä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:18"]
Meillä auttoi, kun mies sai valita herkkujen sijaan oluet. Aijemmin oluet oli kielletty. Kirpaisihan se vähän, mutta hauska nähdä mies hyväntuulisena ja hoikkana.
[/quote]
Onko sulla yhtään käsitystä paljonko kaljassa on kaloreita? :D Jos lähdetään tolle linjalle että herkut tai ryyppäys.. Niin valittais sitten edes sitä viiniä tai viskiä, missä on puolet vähemmän kaloreita kun kaljassa. + ei tarvitse juoda niin paljoa jos haluaa pään sekasin.
Viinistäkin voi tehdä "kevyt drinksuja" vaikka valkkaria + kivennäisvettä ja viipale sitruunaa. Itse juon tätä kesäisin, on raikkaan makuista. Ja vaikka viskiä light colalla.. Itse en tosin mitään colaa suostu viskin sekana laittamaan. Viski viskinä, ja cola colana. Pyhäinhäväistys sotkea viskiin mitään!
[/quote]
No ei se ero nyt niin valtava ole. Annos olutta on noin 140kcal (pullo) ja annoksessa viinaa noin 90kcal (4cl). Oluen kanssa ei ehkä haluta purtavaa kaveriksi (ruokaisenmpi juoma), mutta väkevän viinan kanssa saattaa haluttaa muuta juotavaa ja vähän syötävää.
[/quote]
En tarkoittanutkaan "tissuttelua" vaan kännin vetämistä. Kummassako on vähemmän kaloreita, siinä että juo 12-kaljaa vai puolikaassa pullossa viskiä? Viskin kanssa voi juoda samalla vettä. Silti nousee viina päähän.
Itselle maistuu pikkusuolaiset, vaikka joisin vain yhden siiderin. Jos tietää, että tulee syömään jotain samalla kun kännää.. Niin kannattaa valita kaapiin jotain "terveellistä" samoin aamuksi, kun on krapula. Ja ei, en tarkoita salaattia. Sitä ei syö kännissä kukaan! Mutta vaikka uunijuureksia mitä voi syödä dipin/ketsupin kanssa. Tai vaikka itsetehtyjä lihapullia naudanjauhelihasta missä on 10% rasvaa.
Itselle ainakin maistuu! Aina ei ole pakko syödä sitä rasvaista nouto pizzaa tms. jos ryypää.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:12"]
Mun on nyt esimerkiksi sitten ajateltava, että seksielämäni on mennyttä. Sekään ei miestä rassaa tippaakaan. Uskomatonta! Ap
[/quote]
Itsestäsi tunnut vain olevan huolestunut. Ei ihme että mies lihoo.
Miehellä on oikeus omaan kehoonsa! Turpa kiinni ap saatana!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:19"]Miehellä on oikeus omaan kehoonsa! Turpa kiinni ap saatana!
[/quote]
Niinhän juuri sanoin pitävänikin.
Ap
Tötsyttelyn joku jo mainitsikin. En tiedä miten se toimii, mutta itsekin miehenä tuppaan olemaan hoikempi jos muuten vähän katson syömisiäni ja vältän ryyppäämistä ja sokeria. Satunnaiset tötsyt kenties vaikuttavat metaboliaan ja myös ruoan himoon positiivisesti. Ja kuten joku mainitsikin ehkä miehesi on muuten epätasapainossa jos ketuttaa tai ahdistaa niin jotkut syövät enemmän tai juovat tai jäävät koukkuun vaikkapa liikuntaan. Myös parisuhde saattaa olla ahdistava tekijä. En tiedä...
Pössyttelyä en hyväksy sitten ollenkaan. Mutta tosiaan, en aio enää edes yrittää puuttua millään tavalla miehen syömisiin. Omapa on asiansa. Ap
Jos parisuhteessa toinen lihoaa muodottomaksi palloksi, saa asiasta sanoa! Ja on oikeutettua, että toinen laihduttaa. Se jos molemmat lihoaa, niin sitten pitää katsoa peiliin tai olla hiljaa.. Silloin ei saa puuttua toisten kiloihin, jos ei meinaa tehdä itse mitään.
Ap:n tapauksessa valittaminen on oikeutettua!
Miehellä on selvästi ahmimishäiriö eli BED, lueppa aiheesta netistä ja koeta tajuta ettei nalkuttaminen auta!
tv. 160cm/108kg, joka oli nuorena alipainoinen
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:09"]
Miehellä on selvästi ahmimishäiriö eli BED, lueppa aiheesta netistä ja koeta tajuta ettei nalkuttaminen auta!
tv. 160cm/108kg, joka oli nuorena alipainoinen
[/quote]
Musta tuntuu että jokatoisella suomalaisella on BED.. Miksi aina pitää keksiä joku "tekosyy" sille että saa ahmia? "mä vaan vähän maistelen.."
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:18"]
Meillä auttoi, kun mies sai valita herkkujen sijaan oluet. Aijemmin oluet oli kielletty. Kirpaisihan se vähän, mutta hauska nähdä mies hyväntuulisena ja hoikkana.
[/quote]
Onko sulla yhtään käsitystä paljonko kaljassa on kaloreita? :D Jos lähdetään tolle linjalle että herkut tai ryyppäys.. Niin valittais sitten edes sitä viiniä tai viskiä, missä on puolet vähemmän kaloreita kun kaljassa. + ei tarvitse juoda niin paljoa jos haluaa pään sekasin.
Viinistäkin voi tehdä "kevyt drinksuja" vaikka valkkaria + kivennäisvettä ja viipale sitruunaa. Itse juon tätä kesäisin, on raikkaan makuista. Ja vaikka viskiä light colalla.. Itse en tosin mitään colaa suostu viskin sekana laittamaan. Viski viskinä, ja cola colana. Pyhäinhäväistys sotkea viskiin mitään!
[/quote]
No ei se ero nyt niin valtava ole. Annos olutta on noin 140kcal (pullo) ja annoksessa viinaa noin 90kcal (4cl). Oluen kanssa ei ehkä haluta purtavaa kaveriksi (ruokaisenmpi juoma), mutta väkevän viinan kanssa saattaa haluttaa muuta juotavaa ja vähän syötävää.