Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi tuhlaat luonnonvaroja?

Vierailija
15.11.2014 |

Kerro.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 09:53"]Minulla ei ole (eikä tule) lapsia, mikä säästää ympäristöä monta kertaa enemmän kuin lapsiperheen elämänmitainen ekohippeily. Käytän siis luonnonvaroja ilman huonoa omatuntoa. [/quote] Olet niin hämmästyttävän vääräsä, että huhhuh. Kuulut ihmislajiin, populaatioon. Millä oikeudella sooloilet? Millä oikeudella kuvittelet, että sinä saat omaan itseesi tuhlata kaikille kuuluvia luonnonvaroja? Kaksilapsinen ekoperhe on miljoona kertaa parempi kuin kaltaiseksi, huonoa esimerkkiä muille näyttävä ympäristöroska. Ekoperhe sentään edistää epäitsekkäitä ja terveitä näkemyksiä.

[/quote]

Provo? -2

Vierailija
2/9 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki niitä luonnonvaroja kuluttaa. Toiset vähemmän ja toiset enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big machines and oil to burn 8-)

Yksityishenkilöiden valinnat on yksi kärpäsen paska. Putini pistää yhden pommikoneen tulille niin gasoliinia palaa enemmän kuin puolen Suomen katumaastureilta vuodessa. 

Nautitaan vielä kun luonnonvaroja riittää mukavaan elämään. Turha kärvistellä. 

Vierailija
4/9 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksilapsinen ekoperhe on miljoona kertaa parempi kuin kaltaiseksi, huonoa esimerkkiä muille näyttävä ympäristöroska. Ekoperhe sentään edistää epäitsekkäitä ja terveitä näkemyksiä.

[/quote]

Luonnonvaroja tuhoavan ihmispopulaation kasvattaminen kahdella uudella yksilöllä ei ole ekologista tai epäitsekästä. Vai väitätkö tosissasi, että väestöräjähdyksellä ei ole yhteyttä luonnonvarojen kulutukseen? Yksikään tiedemies ei ole kanssasi samaa mieltä. Kannattaisi vain myöntää, että kaksilapsinen ekoperhe on se ympäristöroska. Lisäksi perhe joka väittää olevansa EKOperhe ja samalla kasvattaa kahta lasta sortuu pahemman luokan tekopyhyyteen.

Vierailija
5/9 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole (eikä tule) lapsia, mikä säästää ympäristöä monta kertaa enemmän kuin lapsiperheen elämänmitainen ekohippeily. Käytän siis luonnonvaroja ilman huonoa omatuntoa.

Vierailija
6/9 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 09:53"]Minulla ei ole (eikä tule) lapsia, mikä säästää ympäristöä monta kertaa enemmän kuin lapsiperheen elämänmitainen ekohippeily. Käytän siis luonnonvaroja ilman huonoa omatuntoa.
[/quote] Olet niin hämmästyttävän vääräsä, että huhhuh. Kuulut ihmislajiin, populaatioon. Millä oikeudella sooloilet? Millä oikeudella kuvittelet, että sinä saat omaan itseesi tuhlata kaikille kuuluvia luonnonvaroja? Kaksilapsinen ekoperhe on miljoona kertaa parempi kuin kaltaiseksi, huonoa esimerkkiä muille näyttävä ympäristöroska. Ekoperhe sentään edistää epäitsekkäitä ja terveitä näkemyksiä.

Vierailija
7/9 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vain elän mun elämää. Kummallinen aloittaja kun ei ole tuon enempää älliä päässä.

Vierailija
8/9 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele mikä on luonnonvarojen tuhlaamista.

Vierailija
9/9 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 09:53"]Minulla ei ole (eikä tule) lapsia, mikä säästää ympäristöä monta kertaa enemmän kuin lapsiperheen elämänmitainen ekohippeily. Käytän siis luonnonvaroja ilman huonoa omatuntoa. [/quote] Olet niin hämmästyttävän vääräsä, että huhhuh. Kuulut ihmislajiin, populaatioon. Millä oikeudella sooloilet? Millä oikeudella kuvittelet, että sinä saat omaan itseesi tuhlata kaikille kuuluvia luonnonvaroja? Kaksilapsinen ekoperhe on miljoona kertaa parempi kuin kaltaiseksi, huonoa esimerkkiä muille näyttävä ympäristöroska. Ekoperhe sentään edistää epäitsekkäitä ja terveitä näkemyksiä.

[/quote]

Luitko ollenkaan kirjoittajan kirjoitusta. Hänhän sanoi käyttävänsä luonnonvaroja, ei tuhlaavansa niitä. Säkö et käytä laisinkaan luonnonvaroja? :D Oot aika epeli. Tai sitten itsekäs, omahyväinen palstamuija, jolle heti kalahti omaan nilkkaan se fakta, että lapseton kuluttaa vähemmän luonnonvaroja, jos jälkikasvun aiheuttama kulutus lasketaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän