Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa

Vierailija
14.11.2014 |

Olin 6kk kestävässä parisuhteessa ja heinäkuussa tuli viimeksi menkat. Lopetin elokuun puolessa välissä pillerit ja vieläkään ei kuukautisia näy. Enkä uskalla tehdä testiä. Pelkään että testi näyttää positiivista. Nyt minulla on ollut jo kuukauden ajan pelkkä seksi suhde ja olemme aina käyttänyt kumia. Nyt olen stressannut asiaa jo 3 viikkoa ja en tiedä mitä tekisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis erosin elokuun alusta kyseisen henkilön kanssa

Vierailija
2/8 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄRSI

jos oot niin tyhmä ettet uskalla tehdä testiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei siin muuten mitää, mut en hauis olla raskaana. Mitä mä sit teen jos se on plussa. Kaikki on myöhästä jo.

Vierailija
4/8 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato sit keväällä et tuleeko vauva vai ei.

Vierailija
5/8 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettet ole lainkaan kypsä vielä harrastamaan seksiä. Hae nyt, hyvä ihminen, se testi. Ei siihen kuole.

Vierailija
6/8 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testillä se selviää. Me kun emme valitettavasti osaa ennustaa. Mahdollista se tietysti on jos on ollut yhdynnässä.

Vierailija
7/8 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis söin koko suhteen ajan minipilereitä. Mut eihän se oo 100% ehkäsy. Eniten mua pelottaa siinä testissä tuo uusi mies. Pitääkö kertoa että epäilen olevani raskaana ja että olen tekemässä testin. En haluaisi menettää tuota uutta miestä.

Vierailija
8/8 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, ei ole oikeasti noin vaikeaa. Ostat sen kotitestin nyt ja katsot, mikä on tulos. Jos näyttää positiivista, menet verikokeeseen. Ei sun tarvitse ennen testin tekemistä miehelle kertoa yhtään mitään.

Kyllä mä olisin sun tilanteessa enemmän huolissani ei-toivotusta vauvasta ja siitä, ettei aborttiin välttämättä enää pääse kuin jonkin vakipanon menettämisestä. Harkitse tuplaehkäisyn käyttöä jatkossa, jos noin kovaa stressaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi