Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teitte tänään?

Vierailija
14.11.2014 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin. Ja tulin kolmesti. Oli kivaa!

Vierailija
2/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin töissä 19 asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta pesin pari koneellista pyykkiä ennen kuin vauva heräsi, muuten päivä mennyt vaippoja vaihtamalla, kauppareissulla, syöttämisellä jne. Ehkä huomenna keksin enemmän tekemistä.

Vierailija
4/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä töitä töitä ja ruokaa!

Vierailija
5/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Sinä teit tänään?

Vierailija
6/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin parhaaksi herätä aikaisin koska tekemistä oli paljon. Kahden viikon tiskaamattomat astiat ja villakoiria vilisevät lattiat. Olin neuvoton mutta tartuin imuriin. Hyväilin sen metallista putkea ja tunsin että meidät oli tarkoitettu siivoamaan. Pian se oli tehtykkin. Avasin kahvilikööripullon ja kun avovaimoni illalla palasi matkaltaan, hän löysi minut sohvalta kuorsaamasta. Äsken hän herätti minut hyväntuulisena koska koti on siisti.

Vierailija
7/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hyvää ruokaa ja ulkoilin koiran kanssa, leikkasin hiukseni. Nautin omasta rauhasta.

Vierailija
8/11 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenahilloa, omenahilloa, omenahilloa. Kohta menen näkemään unta omenahillosta.

Vierailija
9/11 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sju timmar guitar. Riv där

Vierailija
10/11 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamupalaa, lounasta, välipalaa, illallista ja iltapalaa. Niiden välissä järjestin huushollia, järjestin leluja, hoidin lapsia, järjestin huushollia ja leikin lasten kanssa. Sitte kerkesin laskostella pyykkejä ja ripustaa kuivumaan samat pyykit kolmeen kertaan (kiitos 1.5 vuotiaan riiviön). :)

Aika hermoja kiristävä päivä oli, mut nyt onneks saan vähän huokasta ennen nukkumaan menoa. :)

Vierailija
11/11 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 16.00, join kahvit, söin mysliä, rahkaa, raavin kasseja, roikuin netissä 2t,kanaa ja riisiä, 8km juoksulenkki, 1,5 t punttisalia, katsoin possea, nyt olen duunissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän