Ateistit! Käännyttäkää minut!
Tiedän että jumala on. Mutta tässä tulee tärkein. En usko mihinkään valtauskontoon. En usko mihinkään muuhunkaan uskontoon. Jumala on minulle sama asia kuin elämä. Todistakaa Mulle että en ole elossa ja että elämää ei ole. Tehän olette niin älykkäitä, älykkäämpiä kuin minä. Nyt sitä tiedettä linkkiä ja tutkimusta kehiin että jumalaani ei ole olemassa. Että olen kuollut ja elollista ei ole. Ei mitään Raamattu ja muuta liibalaaba paskaa vaan tylyjä tosiasioita. Kuumaa faktaa totuutta. Noniin Otan jo kellosta aikaa kuinka moni alkaa lässyttämään taivaan isä poika oy paskaa tai raamattua tai joitain muita satu juttuja tähän. Viedään nyt kerrankin kitinät pois kristinuskon alueelta viedään kokonaan ulos uskon alueelta. väitän siis tietäväni että jumala on ja hän on sama kuin elämä. Kiviä odotellessa.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:37"]
MIks mä alkaisin sua mihinkään käännyttämään? Ajattele omilla aivoillasi! Usko, mihin uskot.
[/quote]koska ateistit mielellään yrittävät käännyttää jeesukseen uskovia.
[/quote]Tää on muuten niin totta :D
Käännytän sinut viimeistään kotioveltani jos joskus tänne asti pääset.
Aika vaikeaa se käännyttäminen on, kun AP kuitenkin katoaa kuin pieru Saharaan ensimmäisen viestinsä jälkeen eikä minkäänlaista vuoropuhelua pääse syntymään.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:56"]
Aika vaikeaa se käännyttäminen on, kun AP kuitenkin katoaa kuin pieru Saharaan ensimmäisen viestinsä jälkeen eikä minkäänlaista vuoropuhelua pääse syntymään.
[/quote]Mut eihän me tiedetä onko se elossa vai ei kuten kirjoitti.. se pitäis kai saada nyt uskomaan että elää..
Sulta on ap nyt vähän hukassa ehkä jumalan ja uskonnon käsite. Saisit selittää aika paljon tarkemmin, mitä tarkoitat sillä, että uskot elämän olevan jumala. Onko sinun jumalasi tietoinen, tahtova olento, joka on meitä korkeampi voima joka on luonut meidät/ympäristömme ja hallitsee meitä/ympäristöämme? Vai onko kyse vain jostain tahdottomasta, persoonattomasta "voimasta" jota haluat kutsua jumalaksi?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:29"]
Miksiköhän tämän palstan ateisti kovin usein ovat moukkamaisia ja rääväsuisia? Tekeeköhän se heidän tutkittu uskovia suurempi äo ja kyky ajatella analyyttisesti ja kriittisesti sen?
[/quote]
Höpsän. Uskikset täällä yrittää pitää näitä uskontokeskusteluja ylhäällä, kun oikeassa elämässä ihmiset eroaa kirkosta yhä vaan kiihtyvällä tahdilla. Ei täällä kukaan ateisti oikeasti jaksa näistä vääntää.
[/quote]Kyllä vaan ateistit jaksaa.. tai ainakin muutama.