Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ateistit! Käännyttäkää minut!

Vierailija
14.11.2014 |

Tiedän että jumala on. Mutta tässä tulee tärkein. En usko mihinkään valtauskontoon. En usko mihinkään muuhunkaan uskontoon. Jumala on minulle sama asia kuin elämä. Todistakaa Mulle että en ole elossa ja että elämää ei ole. Tehän olette niin älykkäitä, älykkäämpiä kuin minä. Nyt sitä tiedettä linkkiä ja tutkimusta kehiin että jumalaani ei ole olemassa. Että olen kuollut ja elollista ei ole. Ei mitään Raamattu ja muuta liibalaaba paskaa vaan tylyjä tosiasioita. Kuumaa faktaa totuutta. Noniin Otan jo kellosta aikaa kuinka moni alkaa lässyttämään taivaan isä poika oy paskaa tai raamattua tai joitain muita satu juttuja tähän. Viedään nyt kerrankin kitinät pois kristinuskon alueelta viedään kokonaan ulos uskon alueelta. väitän siis tietäväni että jumala on ja hän on sama kuin elämä. Kiviä odotellessa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi mielenterveysongelmainen ja hoidon tarpeessa. Toimit hyvänä varoituksena muille millaiseksi uskonnot sekoittavat ihmismielen.

Vierailija
2/27 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIks mä alkaisin sua mihinkään käännyttämään? Ajattele omilla aivoillasi! Usko, mihin uskot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä taida sinäkään löytää tieteellistä faktaa jumalasi olemassa olosta, joten eiköhän ne todisteet mene sana sanaa vastaan?
Usko mihin haluat, se on sun asias vaikka uskoisit saunatonttuihin tai lentähään spagettihirviöön.
Ei ole mun tai kenenkään muunkaan työ alkaa sua käännyttää kuten ei ole kenenkään työ alkaa mulle tuputtaa omia mielipiteitään.

Vierailija
4/27 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL

Vierailija
5/27 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämään mitään jumalaa tarvita.

Evankelioiminen on hihhuleiden puuhaa, ei kiinnosta käännyttää ketään.

Vierailija
6/27 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään uskontoon usko, vaan elävään Jumalaan ja Hänen poikaansa, Jeesukseen Kristukseen.

Vierailija
7/27 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ateistiksi käännytetä. Se on jokaisen oma henkilökohtainen valinta. Kyse ei ole uskonnosta, vaan sen puutteesta tai pikemminkin vapaudesta.

Vierailija
8/27 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kyllä uskoa ihan rauhassa mihin itse haluat. Ateismi on henkilökohtainen prosessi, johon saatat päätyä tutkien, miettien ja kyseenalaistaen tietoja ja tätä maailmaa.  

Vierailija
9/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän jumalien olemattomuutta oikein voikaan todistaa, ei sen enempää kuin vaikka sitäkään, etteikö mun puutarhassa asuisi kaikelle tieteelle näkymätön vaaleanpunainen elefantti.

Koska on olemassa ääretön määrä mitä typerämpiä kuvitelmia, niin onko mitään järkeä silloin valita enemmän tai vähemmän sattumanvaraisia uskomuksia itselleen niiden joukosta? Eikö olisi paljon järkevämpää uskoa vain siihen, mistä todisteita on saatavilla?

Minä en näe mitään todisteita jumalista, joten en usko niihin. Miksi sinäkään siis uskoisit, jos ei todisteita ole? Jos uskot todisteiden puutteesta huolimatta, niin miksei se näkymätön norsu sitten kelpaisi myös?

Jos on olemassa jokin kaikkivoipainen olento, niin aika helkkarin kusipää sen täytyy olla, kun sallii esim. kidutuksen. Ja vaikka ebolan. Vai onko se vain kaikkivoipainen, muttei tajua tuon taivaallista eliöiden kärsimyksistä ja häröilee satunnaisesti meidän kannalta kurjin seurauksin?

Mitä sä tekisit, jos saisit olla päivän jonkinsortin jumala? Mä ainakin ihan ensimmäisenä poistaisin kurjuuden maailmankaikkeudesta. Millainen mulkku ei tekisi samoin? Sun mulkku-jumalako? Vai olisko niin, että sitä mulkku-jumalaasi ei ole olemassakaan?

Vierailija
10/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Taakse poistu!

Vierailija
11/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä unohtui sanoa, että jos sun mielestä elämä on jumala, niin väärässähän sä olet, koska määritelmällisesti elämä ei todellakaan ole jumala. Ja jos sulla ei tuon lisäksi muita jumalia ole, niin olet jo nyt ateisti, koska se elämä ei edelleenkään ole jumala.

Vierailija
12/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:37"]

MIks mä alkaisin sua mihinkään käännyttämään? Ajattele omilla aivoillasi! Usko, mihin uskot.

[/quote]koska ateistit mielellään yrittävät käännyttää jeesukseen uskovia.

Vierailija
13/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihan hassuja kaikki. Otetaanko ryhmähali?

Vierailija
14/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:48"]

En minäkään uskontoon usko, vaan elävään Jumalaan ja Hänen poikaansa, Jeesukseen Kristukseen.

[/quote]

Usko mielummin vaikka elävään naapurin äijään ja HÄNEN ainoaan poikaansa, Julius Petteriin.

töttöröö. toivottavasti pääset hoitoon.

Vierailija
15/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:48"]

[/quote]

Usko mielummin vaikka elävään naapurin äijään ja HÄNEN ainoaan poikaansa, Julius Petteriin.

[/quote]Olen päässyt jo! Hyvän Paimenen hoitoon.

Vierailija
16/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:48"]

[/quote]

[/quote]

En minä hoitoa tarvitse. Kiitos vain huolenpidosta. Sinä sen sijaan et menisi pilalle pienestä hyvän käytöksen tunnista.

Vierailija
17/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tämän palstan ateisti kovin usein ovat moukkamaisia ja rääväsuisia? Tekeeköhän se heidän tutkittu uskovia suurempi äo ja kyky ajatella analyyttisesti ja kriittisesti sen?

Vierailija
18/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:29"]

Miksiköhän tämän palstan ateisti kovin usein ovat moukkamaisia ja rääväsuisia? Tekeeköhän se heidän tutkittu uskovia suurempi äo ja kyky ajatella analyyttisesti ja kriittisesti sen?

[/quote]

Tekee. Välillä mitta täyttyy kun lukee liikaa typeryyksiä, kuten tämänpäiväinen homoliitto-keskustelu.

Vierailija
19/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Höpsän. Uskikset täällä yrittää pitää näitä uskontokeskusteluja ylhäällä, kun oikeassa elämässä ihmiset eroaa kirkosta yhä vaan kiihtyvällä tahdilla. Ei täällä kukaan ateisti oikeasti jaksa näistä vääntää.

Vierailija
20/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:34"]

[/quote]

Höpsän. Uskikset täällä yrittää pitää näitä uskontokeskusteluja ylhäällä, kun oikeassa elämässä ihmiset eroaa kirkosta yhä vaan kiihtyvällä tahdilla. Ei täällä kukaan ateisti oikeasti jaksa näistä vääntää.

[/quote]Epäilen vahvasti ettei. En usko että uskovat käyttäisivät tietynlaisia ilmaisuja Jeesuksesta ja kristillisyydestä minkään keskustelun toivossa. Eikä heitä kiinnosta muiden kirkkoon kuuluminen tai kuulumattomuus. Aika moni on itsekin eronnut kirkosta.