Näin niitä eroja vaan tulee
Vaikea edes uskoa todeksi. Vähän aikaa sitten olimme niin onnellisia, mutta sitten paljastui, että ex ei voi lopettaa menneissä roikkumista ja vatvomista. Minun pitäsi vain sietää sitä. Silti sanoo välittävänsä ja haluaa puhua. Vittumaisinta on se että minä välitän niin paljon, mutta en varmaan enää koskaan voi luottaa siihen ihmiseen. Mikään ei muutu. Olen aivan poikki ja nyt on tyhjä olo. Miks kaikki kaunis katoaa...
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:35"]Mitähän olet tehnyt siellä menneisyydessäsi ettei sitä voi lopettaa sen vatvomista?
[/quote]
Se siinä onkin, kun koko asia ei edes liity minuun vaan toiseen naiseen.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:35"]Mitähän olet tehnyt siellä menneisyydessäsi ettei sitä voi lopettaa sen vatvomista? [/quote] Se siinä onkin, kun koko asia ei edes liity minuun vaan toiseen naiseen.
[/quote]
Taisit sanoa enemmän kuin mitä halusitkaan! Sinulle aivan oikein! Sitä paitsi viestissäsi ei ole mitään logiikkaa. Sinut on tunnistettu, senkin valittaja.
Siis entinen minä olisi itkenyt hetken, sitten nuivannut kyyneleet ja lähtenyt treffailemaan uuska tyyppejä. Ekaa kertaa en pysty siihen. En pysty ajatella ettei meillä olisi yhteistä tulevaisuutta. Se, se tässä on kaikista vittumaisinta.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:40"]Siis entinen minä olisi itkenyt hetken, sitten nuivannut kyyneleet ja lähtenyt treffailemaan uuska tyyppejä. Ekaa kertaa en pysty siihen. En pysty ajatella ettei meillä olisi yhteistä tulevaisuutta. Se, se tässä on kaikista vittumaisinta.
[/quote]
Siis kuivannut.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:35"]Mitähän olet tehnyt siellä menneisyydessäsi ettei sitä voi lopettaa sen vatvomista? [/quote] Se siinä onkin, kun koko asia ei edes liity minuun vaan toiseen naiseen.
[/quote]
Taisit sanoa enemmän kuin mitä halusitkaan! Sinulle aivan oikein! Sitä paitsi viestissäsi ei ole mitään logiikkaa. Sinut on tunnistettu, senkin valittaja.
[/quote]
Kaikki ok?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:39"]
[/quote]
[/quote]
Onko sulla luetun ymmärtämisen kanssa ongelmaa?
Mitä se sit vatvoo? Jos rakastaa kullattua muistoa vaan? Missä se exä nyt on? Näkevätkö toisiaan ohimennen, vai ovatko peräti jotenkin tekemisissä? Yhteisiä lapsia?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:39"]
[/quote]
[/quote]
Onko sulla luetun ymmärtämisen kanssa ongelmaa?
[/quote]
Olen ihan pihalla.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:40"]No anna hänen vatvoilla aikansa.
[/quote]
Vatvominen ei lopu millään.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:44"]Mitä se sit vatvoo? Jos rakastaa kullattua muistoa vaan? Missä se exä nyt on? Näkevätkö toisiaan ohimennen, vai ovatko peräti jotenkin tekemisissä? Yhteisiä lapsia?
[/quote]
Ei yhteisiä lapsia eikä edes eksä vaan entinen hoito. He niin kovin haluavat olla kavereita keskenään, vaikka siitä ei koidu muuta kuin ongelmia. Eksäni on valmis elämään ilman minua, jos ei saa olla tekemisissä tämän henkilön kanssa.
Lisäksi hän ensin sanoi suoraan, ettei koko ihminen kiinnosta häntä enää ja menneisyys saa olla ja hän haluaa keskittyä tähän hetkeen minun kanssani. Niin vaan sekin mielipide muuttui yllättäen.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:44"]Mitä se sit vatvoo? Jos rakastaa kullattua muistoa vaan? Missä se exä nyt on? Näkevätkö toisiaan ohimennen, vai ovatko peräti jotenkin tekemisissä? Yhteisiä lapsia? [/quote] Ei yhteisiä lapsia eikä edes eksä vaan entinen hoito. He niin kovin haluavat olla kavereita keskenään, vaikka siitä ei koidu muuta kuin ongelmia. Eksäni on valmis elämään ilman minua, jos ei saa olla tekemisissä tämän henkilön kanssa.
[/quote]
No ihan kauheeta! Ihan sekasin koko mies. Miten keskustelu voi onnistua, jos mieli noin muuttuu hetkessä? Haluaako tuo hoito vaan kiusata sinua, vai mitä, jos he eivät kerran ala olemaan yhdessä? Onko tuo yksipuolista kaihoa? Miten tuo nainen toimii? Eikö tuo ole jo aika selvä homma, jos tuon hoidon asettaa sun edelle?
Miten pitkä suhde sinulla ja hänellä on..? Kuukausia, vuosia?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:44"]Mitä se sit vatvoo? Jos rakastaa kullattua muistoa vaan? Missä se exä nyt on? Näkevätkö toisiaan ohimennen, vai ovatko peräti jotenkin tekemisissä? Yhteisiä lapsia? [/quote] Ei yhteisiä lapsia eikä edes eksä vaan entinen hoito. He niin kovin haluavat olla kavereita keskenään, vaikka siitä ei koidu muuta kuin ongelmia. Eksäni on valmis elämään ilman minua, jos ei saa olla tekemisissä tämän henkilön kanssa.
[/quote]
No ihan kauheeta! Ihan sekasin koko mies. Miten keskustelu voi onnistua, jos mieli noin muuttuu hetkessä? Haluaako tuo hoito vaan kiusata sinua, vai mitä, jos he eivät kerran ala olemaan yhdessä? Onko tuo yksipuolista kaihoa? Miten tuo nainen toimii? Eikö tuo ole jo aika selvä homma, jos tuon hoidon asettaa sun edelle?
[/quote]
En tiedä... hoito vaikuttaa suht vilpittömältä, mutta tiedä sitten mikä on totuus. Kaveruus on olevinaan se pointti, mutta vähän epäilyttää. En jaksa enää taistella huomiosta ja kuunnella menneiden vatvomista.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:47"]
[/quote]
Siis hän on jo ex, eli olette päättäneet olla erossa? Mikä on ongelma?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:47"]
[/quote]
Siis hän on jo ex, eli olette päättäneet olla erossa? Mikä on ongelma?
[/quote]
Se että mietimme asiaa.
Mitähän olet tehnyt siellä menneisyydessäsi ettei sitä voi lopettaa sen vatvomista?