Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono päivä? Niin minullakin

Näin tänään
26.09.2021 |

Nukahdin puhelin kädessä sohvalle ja herätessä puhelin lensi maahan lasi alaspäin ja todennäköisesti osui sivupöydän metalliseen alaosaan ja siitä näyttö alaspäin. No meni rikki :( . Tilasin puhelimen netistä ja siksi en heti ollut asentanut siihen suojalasia. No olisi pitänyt samalla tilata suojakuorien kanssa. Harmittaa sählays ja tyhmyys.

Entinen Huawei Honor 5 kesti jopa asfaltille tippumisen ilman suojakuoria ja mitään toiminnallisia ongelmia. Näyttö siinä hieman särö vain pinnasta ja kaikki pelittää hyvin (oli ollut aiemmin käytössä kahdet hyvät suojakuoret)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, toi on pientä. Itse puhuin eilen illalla kännipuhelun miesystäväni kanssa ja kyllä hävettää. Kyseessä vielä uusi tuttavuus ja olen erittäin ihastunut, jopa rakastunut. Mitenköhän tässä käy.

Vierailija
2/2 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, toi on pientä. Itse puhuin eilen illalla kännipuhelun miesystäväni kanssa ja kyllä hävettää. Kyseessä vielä uusi tuttavuus ja olen erittäin ihastunut, jopa rakastunut. Mitenköhän tässä käy.

Toivottavasti se menee hyvin. Onneksi kaikki ei ota tota vakavissaan.

Puhelin oli kallis (omalla mittapuulla) ja korjaus maksaa pari sataa :(

Rahat on tiukemmalla kun on vain osa-aikatyö. Ostin kalliimman kun halusin, että puhelimeen tulee päivityksiä vielä 4 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä