Kotiintuloajoista
Onko teidän teineillä kotiintuloaikoja viikonloppuisin? Mitä he tekevät pe ja la iltaisin?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla, koska eivät notku missään kaupungilla. Ovat joko kavereineen meillä tai kavereilla. Haen aina autolla kotiin, yleensä noin klo 22, koska ne jaksa valvoa itse pidempään. Asutaan Helsingissä.
Onhan heillä siis kotiintuloaika. :D
Kukin perhe sopii sisäisesti mikä on heille hyväksi ja nuorelle. Rutinit ja samat kotiin tulo ajat kuin arkena. Pidetän huoli alvariin ei netissä roikuta. Kaverit tuodaan kotiin,nähdän keiden kanssa liikuu.Ohjataan nuorten kerhoon tai harrastuspiiri.Jotta ei remua ja juhli turhautumista ilman rajoja: Ostarit, Koulujen,päiväkotien pihat,ymm.Rikomassa niiden ulko kalusteita.
Meillä 13v. on kavereiden kanssa ulkona. Joko ne on koulun pihalla tai jonkun kaverin luona. Kavereille pitäisi päästä molempina iltoina nykyään.
Autolla haen kanssa kotiin viimeistään kl. 23.
Kotiintuloaikoja ei ole. Toivon, että ilmoittavat menoista. Harvoin missään käyvät.
Meillä alkoi menemiset heti kun alkoi yläaste.
Lapsi 13 vuotta eikä roiku missään. Jos lähtee jonnekin kaverille, niin on kotona itsenäisesti viimeistään 17.30, että ehtii opiskella. Ei oikeastaan missään ostareilla liiku vaan lähtee koulun jälkeen kävelylle lähimetsään. Olen iloinen!
Vierailija kirjoitti:
Lapsi 13 vuotta eikä roiku missään. Jos lähtee jonnekin kaverille, niin on kotona itsenäisesti viimeistään 17.30, että ehtii opiskella. Ei oikeastaan missään ostareilla liiku vaan lähtee koulun jälkeen kävelylle lähimetsään. Olen iloinen!
Olet hullu ja vainoharhainen huoltaja
Ei tarvitse olla, koska eivät notku missään kaupungilla. Ovat joko kavereineen meillä tai kavereilla. Haen aina autolla kotiin, yleensä noin klo 22, koska ne jaksa valvoa itse pidempään. Asutaan Helsingissä.