Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla litteä maha?

Vierailija
14.11.2014 |

Kuinkahan monella naidella, joka on synnyttänyt joskus lapsen/lapsia on täysin litteä maha (ei ylimääräistä rasvaa ollenkaan) niin ettei se pömpötä ollenkaan? Onko sellainen edes mahdollista? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika littee on aamuisin, vatsalihakset näkyvät.

Vierailija
2/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aika littee on aamuisin, vatsalihakset näkyvät."

Heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika litteä maha, sain esikoiseni viime kesäkuussa. Raskausmaha oli muutenkin aika pieni ja painoa tuli odotusaikana vain +7kg. Synnytyksen jälkeen ~2kk sisään oli lähtenyt 11kg. Liikkunut olen aina kuin vauva antaa myöden ja ehkä geenitkin vaikuttaa osittain.

Vierailija
4/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:31"]

"aika littee on aamuisin, vatsalihakset näkyvät."

Heh.

[/quote] siis mikä täss on ny heh? he heh

Vierailija
5/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan aika monella on. Jotkut kun harrastavat liikuntaa ja syövät terveellisesti.

Itselläni vatsa pömpöttää kyllä, mutta vähemmän kun ennen. Olen alkanut lenkkeilemään ja katsomaan mitä suuhun laitan. Aamulla on todella mieltä piristävää kun vatsa on suht litteä ja olo kevyt. Ja farkut menee aina vaan paremmin jalkaan.

Kaksi lasta minulla.

Vierailija
6/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On litteä ja yhtään mitään en ole tämän eteen tehnyt. Synnärillä se litistyi saman tien kun puskin vauvan ulos. 

Vierailija
7/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nyt litteä, kun lihoin vuodessa 15 kg. Sitä ennen oli. Rasvaprosentti ei ollut nolla silloinkaan, mutta treenasin yms. Kaksi lasta.

Vierailija
8/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. olen synnyttänyt 4 lasta normaalisti mutta iso avoleikkaus josta mahassa 15cm arpi. mulla paino mennyt aina takapuoleen/reisiin ja maha litteä ja kimmoissa. ikää nyt 33.v. geeneistä kai kiinni ja tuurista. isoja painonvaihteluja ja ylipainoa ei pahemmin ole koskaam raskauksia lukuunottamatta ollut ja maha nopeasti palautunut jo muutamassa viikossa synnytyksistä.

Vierailija
9/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut pömppömaha, myös yläasteelle mennessä ollessani kokoa 174 cm ja 42 kg. Vatsalihakset olivat kai ihan ok, koska koulun kuntotestissä sain istumaannoususta aina yli 100 %. Muuten tosin täysin epäliilunnallinen.

Vierailija
10/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei oo litteää mahaa vaikka muuten olen laiha. Vatsa vaan pömpöttää. Liikun kyllä aktiivisesti mutta herkutkin maistuu. En varmaan saisi syödä niitä ollenkaan, jos haluaisin mahan olevan täysin litteä =(

Vierailija
11/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoppa ollut mahan kohdalla melkein vuoden. Nyt olen saanut sen just ehkä litteäksi. En valita, jos joskus saan vaikka vatsankin. Oon sairastellut. Ei kannata kadehtia.

Synnytyksen jälkeen vatsani jäi kokonaan sinne synnärille. Kai se on geeneistä kiinni. Tästä on kyllä jo aikaa.

Vierailija
12/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on suht litteä ja ihan timmi jopa. Nyt kyllä pömpöttää pizzansyönnin jälkeen. Muutenkin aina oon ollut taipuvainen pieneen pömppikseen, vaikka olisin ollut alipainoinenkin.

Vierailija
13/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä se on luultavasti kiinni. Mulla ei oo koskaan ollu timmiä vatsaa, olen nuorempana olen kovastikin urheillut. Kaikki rasva kertyy vatsaan.

Vierailija
14/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aamulla pömpötä vaakatasossa yhtään. Sivuille kyllä valuu.

Vierailija
15/15 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ollut edes ennen raskauksia, koska laihdutin silloin 40kg ja nahkaröllykkä jäi. Raskaudet ei ole muuttaneet mun vartaloa kuinkaan, ainoastaan lihominen ja laihtuminen. Raskausmahakin kasvaa suunnilleen sisäänpäin (taaksepäin kallistunut kohtu ja pienet vauvat) niin ei ole venyttänyt nahkaa yhtään. Ekan synnytyksen jälkeen oli maha kuitenkin heti laiha tuota nahkaa jos ei lasketa, eikä toisestakaan jäänyt pömpöttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme