Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini antoi yli 3000 euroa talomme remonttia varten. Miten kiittäisin?

Vierailija
03.09.2006 |

Yleensä kanssakäymisemme rajoittuu siihen että vien lapset hoitoon ja haen seuraavana päivänä. Mikään rahallinen (ainakaan suuri) panostus kiitokseen ei tule kyseeseen, koska rahat äitini antoi juuri siksi kun ollaan aika tiukilla just nyt. Ehdotuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa sinulle mitään, mutta merkitsisi varmaan teille kummallekin paljon! Yksi yhdessäolon muoto voisi olla, että valitsette jonkin kirjan, jonka molemmat lukevat tahoillaan ja aina yhden kappaleen luettuanne yhdessä keskustelette siitä ja mitä ajatuksia se herätti.

Tai jos vaikka leivotte yhdessä tai jotain vaan, näennäisen arkista, mutta mukavaa?

Vierailija
2/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yleensä kanssakäymisemme rajoittuu siihen että vien lapset hoitoon ja haen seuraavana päivänä. Mikään rahallinen (ainakaan suuri) panostus kiitokseen ei tule kyseeseen, koska rahat äitini antoi juuri siksi kun ollaan aika tiukilla just nyt. Ehdotuksia?

No, miten olisi jos joskus (muutenkin kuin tämän 3000 euron vuoksi) kutsuisit hänet teille iltateelle (ei lastenhoitovelvollisuutta), antaisit hänelle kaksi leffalippua, ostaisit kimpun hänen lempikukkiaan, halaisit häntä ja sanoisit: äiti, olet kullanarvoinen, kiitos kun autat meitä näin paljon, se merkitsee todella paljon.

Kun remontti on valmis, kutsu hänet illalliselle teille (ei lastenhoitovelvollisuutta) ja näytä, mitä kaikkea sillä 3000 eurolla saitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on " ylimääräistä" tilillä ja haluaa antaa meille, jotka tarvitsemme. Itse antaisin vastaavassa tilanteessa omilleni. Mutta mikään velvollisuus hänellä ei ole eli kyllä olen kiitollinen!

Vierailija
5/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tuntuu olevan aina töissä, ja kun hänellä on vapaata, hän pyytää lapsia hoitoon. Lisäksi hoidan kaupungissa asioinnit yleensä silloin kun hän ei ole töissä, eli vien lapset sinne syömään ja haen pois kun asiat hoidettu, jos ei ole kiire, syön itsekin. En pyytänyt rahoja, hän halusi itse auttaa. Halaaminen naurettava ajatus, äitini ei ole mikään hempeilijä.. Leffaliput ok idea, jos veisin hänet elokuviin. Mutta hänellä on paljon ystäviä, tuntuu että hän menisi mieluummin ystäviensä kanssa...

ap

Vierailija
6/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei ole mikään hempeilijä???? Ja halausko olisi jotain aivan kauheaa? Onko hän kuin Patsy Stone tai Edina?

Vierailija
7/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omat lapsesi antavat sun maistaa omaa lääkettäs! Jokaista voi halata, varsinkin omaa äitiään! Taitaa pyytää lastenlapsia usein kylään, koska heidät voi sinne saada, toisin kuin omaa tytärtä!

Vierailija
8/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halannut minuakaan, eikä sanonut koskaan rakastavansa. Sillä ei ole kuitenkaan mitään väliä, koska hän on aina osoittanut minun olevan tärkein. Koskaan ei ole sitä kuitenkaan sanonut. Miksi se pitäisi edes sanoa? Ollaan asuttu kahdestaan lähes koko elämämme, ja hän on ollut mahtava äiti, ei tod. mikään Patsy tai Edina. Vähän juro, mutta silti lämmin, vaikea selittää. Omia lapsiani kyllä halaan ja hempeilen, vanhempi poika tosin käskee mua silloin lopettamaan lässytyksen... ;)

ap

Vierailija
9/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tärkeä vaikka ei todellakaan tullut mieleen halata häntä. Semmoista normaalia olemista.

Vierailija
10/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortti johon runoilisit kauniisti kiitoksesi ja ihan omin sanoin miten kiitollinen olet.

Vierailija
12/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kortti johon runoilisit kauniisti kiitoksesi ja ihan omin sanoin miten kiitollinen olet.

Vierailija
13/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapseni tekee kortteja mummolle tämän tästä, jotka mummo vaivihkaa heittää roskiin. Joten jotain käytännöllistä, hän kun ei ole mikään hempeilijä..

ap

Vierailija
14/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä räjähdin nauruun kun joku tyrmäs mun loistavan idean. =)

No se tuli mulle ekana mieleen, en taidakkaan laittaa toista ideaa, voi olla vielä pöllömpi. =)

Vierailija
15/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisit levyn lempimusiikkia?

veisit hänet teatteriin tai oopperaan?

Vierailija
16/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin saisi mun äitini hyvälle tuulelle, kun sillä on niska ja hartiat jumissa niin joutuu käymään hierojalla.