En ole lainkaan mustasukkainemustasukkainen miehestäni, muita?
Ja tarkoittaako tämä tunne sitä, että hän ei ole minulle se oikea? Voiko sanoa että rakastan häntä jos en tavallaan "omi" häntä? Itse olen 100% uskollinen miehelleni, mutta jotenkin ajatus siitä että mies pettäisi tuntemattoman kanssa kerran ei suututa minua yhtään. Mikäli ei siis ole lyöttäytymässä suhteeseen ja jättämässä koko perhettä.
Kommentit (3)
Minäkään en ole mustasukkainen siitä, jos mies ystävystyy naisen kanssa tai jopa ihastuu johonkuhun naiseen silloin tällöin. Mutta seksin harrastamista en hyväksy. Se kun on omiaan lähentämään sitä harrastavia osapuolia toisiinsa, ja mekanismi on voimakkaampi kuin ihmisen tietoinen mieli. Eli vaikka kummallakaan ei olisi aluksi mitään aikomusta hajottaa olemassaolevia suhteitaan, niin ajan myötä mieli voi muuttua. Se riski, että näin kävisi, on mielestäni liian suuri, kun vastapuolella on yli kymmenen vuoden ajan rakennetun parisuhteen ja kaikkien siihen liittyvien suunnitelmien tuhoutuminen.
Minäkin ilmoittaudun mukaan kerhoon. Miehelläni on paljon edustustehtäviä ja kiusauksia tulee satavarmasti eteen.
Sama juttu. Enemmänkin toivon miehen löytävän kivoja naisia ja olevan onnellinen. Riittää jos on mulle suht lojaali ja rehellinen hommistaan.