Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian älykäs ja kaunis.

Vierailija
14.11.2014 |

Ihmiset kadehtivat ja ystävyyssuhteet jäävät siksi pinnallisiksi. Saman tasoista miestä on myös mahdoton löytää. Tavallaan olen hyvin onnekas, mutta samalla niin onneton.

Onko muita samassa tilanteessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei harmi kyllä ole provo. Olen mallin mitoissa ja minulla on täydelliset kasvonpiirteet. Älykkyys osamäärääni en ole testauttanut, mutta opinnoissani olen aina menestynyt muita paremmin. Käyttäydyn aina inhimillisen luontevasti ja ystävällisesti, mutta tavikset ihmiset suhtautuvat minuun yrmeästi. Itseäni vastaavasta puolisosta en voi edes haaveilla. Tilanne on todella lannistava. Miksi ihmiset kadehtivat kaltaistani täydellisyyttä hipovaa olentoa?

Vierailija
2/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah ei kukaan nainen ajattele itsestään noin :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis, mutta silti löydän seuraa aina jos niin haluan. Minulla on myös paljon miespuolisia ystäviä ja kavereita ja upea aviomies. Ehkä kauneus ja fiksuus ei ole parhaimmat naisen avut, tasan ei käy onnen lahjat...

Vierailija
4/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olet kaunis ja jopa älykäskin, omalla tavallasi, mutta oletko kuitenkaan sitä kaikkien muiden mielestä?

Tämä lainaamani teksi antoi hieman ylimielisen kuvan sinusta, "kaltaistani täydellisyyttä hipovaa olentoa", hieman menee överiksi, ei voi mitään.

Jos sitä älykkyyttä löytyy, yritäppä kanavoida se uudella tavalla ja nähdä sosiaaliset suhteesi muiden silmin, miltä sinä näytät ja erityisesti, millainen sinä olet? Tuskin kuitenkaan niin kovin symmpis ainakaan, älykkyys ei ole sama asia kuin viisaus, siisautta tarvitaan hyvien suhteiden luomiseen, siihen toki auttaa osaltaan älykkyyskin ja ilman muuta myös kaunis ulkonäkö, mutta niillä pelkästään olet kuin paska paperipussissa, yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
5/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus on kaunista. Se sinulta taitaa puuttua

Vierailija
6/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup, se kateus

Vierailija
7/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyhän ei kerro mitään miellyttävyydestä. Tunneäly näyttää ap:lta puuttuvan, vaikka tämä provo onkin. Ei kukaan kaunis ja älykäs, sosiaalisesti lahjakas ihminen koskaan ole seuratta jäänyt. Kykenee vieläpä muodostamaan ihmissuhteitakin. 

Vierailija
8/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä kavereita sitten juuri luulisi olevankin? Ainakaan rumalla ja tyhmällä ei ole.

Vierailija
9/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierräpäs nyt jo se viinipullon korkki kiinni. Olet selvästi nauttinut jo ihan riittävästi prosentteja.

Vierailija
10/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, hyvä ja terävä äly + kutsuva ulkonäkö ovat niitä asoita, joilla seuraa saa puoleensa tahtoi tai ei.

Vierailija
11/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin älykkäältä olennolta vaikutat kun täällä nuokut?

Vierailija
12/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä älykäs ja kaunis saa helposti ystäviä ja seuraa. Ehkä luonteessasi on vain vikaa :(

Vierailija
13/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:20"]

Eikö niitä kavereita sitten juuri luulisi olevankin? Ainakaan rumalla ja tyhmällä ei ole.

[/quote]

Onpas, niitä rumia ja tyhmiä löytyy runsain mitoin joka paikasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi