Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan ollut ns. tropy wife? En tiedä tuolle mitään selittävää suomennosta, palkintopysti?

Vierailija
26.09.2021 |

Siis sellainen jota halutaan esitellä kyllä maailmalle mutta kotona saisi olla vain jossain hyllyllä eikä siihen käytetä mitään energiaa? Olen ollut siis kerran, tai no silloinen kumppani yritti tätä mutta en suostunut jatkamaan suhdetta kun huomasin mihin suuntaan se oli menossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin siis tropHy wife

Vierailija
2/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopalkinto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ollut useamman duunarin muija.

Vierailija
4/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertopalkinto

Ei, tämä on eri asia kuin trophy wife. Olisit lukenut muutakin kuin otsikon mitä kirjoitin

Vierailija
5/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseistä ilmiötä ei juurikaan kohtaa Pohjoismaissa.

Edustusvaimo ei ihan sama asia, mutta osittain.

Vierailija
6/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, naimisissa narsistin kanssa.

Vierailija
7/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkintovaimo

Vierailija
8/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustusvaimo

Vierailija
9/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo edustusvaimo ajaa asian, se on toki kunnioittavammin sanottu.

Vierailija
10/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ulkonäkö 9-10, niin tuohon tilanteeseen voi helposti joutua koulutuksesta, työstä tai muista ominaisuuksista huolimatta.

Vierailija
11/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trofeemuija

Vierailija
12/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, naimisissa narsistin kanssa.

Siis tuosta exästä tuli juurikin niin suuret narsistifibat ettei suhdetta voinut kerta kaikkiaan jatkaa kun itsellä oli kuitenkin sen verran itsekunnioitusta. Mutta yritti hän lannistaa, useamman kerran. Ja sitten tuli tosiaan se fiilis että kotona voidaan nostaa kaapin perälle kun ketään ei ole näkemässä miten kohdellaan.

Vierailija
13/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edustusvaimo

Uskoisin että edustusvaimoa kohdellaan paremmin kuin trophyä. Kun ei kukaan itseään kunnoittava nainen tropyksi jää mutta edustusvaimoksi miksei. Onhan näitä Mettejä ym. maailman sivu täynnä.

Vierailija
14/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi existä taisi pitää minua sellaisena. Hän oli toisaalta kolmesta exästäni ainoa, joka piti minua oikeasti kauniinakin ja oli minusta ylpeä hyvälläkin tavalla. Kahden kesken oli sitten vaikeampaa. Asuimme ulkomailla. Enää en usko päätyväni sellaiseen tilanteeseen koskaan, sillä ikäni myötä juna meni jo.

Vierailija
15/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä näkee noita. Rikas mies jolla kaunis isorintainen vaimo.

Vierailija
16/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kovasti kiinnostaa miten trophy wife eroaa edustusvaimosta? Mielestäni aivan yhtä halventava nimitys.

Vierailija
17/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kovasti kiinnostaa miten trophy wife eroaa edustusvaimosta? Mielestäni aivan yhtä halventava nimitys.

No minusta edustusvaimo on esim. urheilijan tai diplomaatin puoliso joka hoitaa lapset ja kodin ja mies tekee uraa. Kun taas trophyn on itselleen hankkinut joku autopajan Rane jolla ei riitä elintaso elättämään saati edustamaan.

Vierailija
18/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopalkinto on ihan hyvä suomennos. Esittelyvaimo joutuu kierrätykseen, kun repsahtaa nelikymppisenä ja tilalle tulee uusi tissibimbo.

Vierailija
19/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertopalkinto on ihan hyvä suomennos. Esittelyvaimo joutuu kierrätykseen, kun repsahtaa nelikymppisenä ja tilalle tulee uusi tissibimbo.

Tuo kiertopalkinto-termi antaa ymmärtää että nainen kiertää mieheltä toiselle vaikka tässähän se mies ottaa aina uuden ja exät todennäköisesti jäävät itsekseen kun viimein pääsevät kyseisestä hunsvontista eroon.

Vierailija
20/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertopalkinto on ihan eri asia, eri käytössä oleva termi