Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetään Luuserina - totuus on ihan muuta

Vierailija
26.09.2021 |

Yksinhuoltajaäidin ja ison pesueen kasvatti, joka tottui nuukailemaan lapsena. Nyt 50-vuotiaana ja vain noin 10 vuotta töitä tehneenä velaton omistusasunnossa asuva ja säästössä ja sijoituksissa noin 100 000€. Moni pitää pitkien työttömyysjaksojen vuoksi luuserina, mutta vähänpä tietävät. En ole hakenut toimeentulotukea tai saanut muita tukimuotoja.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on provo, mutta myös totta. En ole leuhka, vaan kyllästynyt nenävartta katseluun ja vähättelyyn.

Olen tietoinen, että elämässä ei voi vaikuttaa kuin osaan asioista. Jokaiselle tulee elämässä haasteita vastaan. Minulla ne ovat olleet huonot lähtökohdat. Olen myöskin joutunut taistelemaan hyväosaisia vastaan heidän omilla aseillaan.

Tämä on ehkäpä herätys teille, jotka ajattelette, että köyhyyteen pitää jäädä. Uskokaa tai älkää, teillä on oikeus parempaan.

Vierailija
22/23 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä miksi kaikkien pitää tunkea Stadiin asumaan, jos omistusasunto on haaveena. Maalta saa kelvollisia asuntoja ihan pilkkahintaan ja kestäväthän ne sen mitä yksineläjä siinä asuu. Vuokrataso maalla on korkea verrattuna asuntojen hintaan.

Hyvä että olet tyytyväinen ja olet toiminut järkevästi, itsellesi sopivasti. Ei ikinä kannata kertoa omaisuutensa määrää muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän