Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tapahtuu ensin? Pohjois-Korea kaatuu vai pakkoruotsi poistuu?

Vierailija
14.11.2014 |

Villejä veikkauksia. Mä luulen, et ennen kuin itse olen vanhus. Nyt ikää 35.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että Sipilästä tulee pääministeri, hän itse henkilökohtaisesti kannattaa pakkoruotsia, mutta Keskustan virallinen linja on, että itäisessä Suomessa pitäisi järjestää kokeiluja, jossa ruotsin sijaan voisi opiskella venäjää. Tämä linja todennäköisesti tarkentuu, kunhan viralliset 2015-vaaliohjelmat valmistuvat.

Kielikokeilu alkaisi välittömästi huojuttamaan yleistä virkamiesruotsia niin korkeakoulujärjestelmässä kuin virkavaatimuksena.

Mikäli Perussuomalaiset saavat riittävän kannatuksen hallitukseen, kuten vaikka 17%, heille täytyisi antaa jokin kielipoliittinen myönnytys, minimissään yleisen virkamiesruotsin osittainen poistaminen. Mitä isompi kannatus, sitä isompi myönnytys.

Kovimmat svekomaanipuolueet ovat RKP ja SDP, jos molemmat ovat ulkona hallituksesta, latu alkaa aueta.

Vahinko-pääministeri Vanhanen ehti jo asettaa melkoisen miinan ruotsalaisuuspyrkimysten tielle:

http://d2vqx76lplv3ab.cloudfront.net/b7/35/i80885175._szw1280h1280_.jpg AMK:t ja Korkeakoulut ovat helisemässä kun uudet opiskelijat osaavat hädin tuskin alkeita. Vuoteen 2025 mennessä tilanne tulee olemaan jo aivan mahdoton.

Vierailija
2/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siinä välissä kun Putin toteaa, että homot on ok ja Suomen alkoholin mainontaa koskevat lait järkevöityvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tapahdu ainakaan 10 vuoteen.

Vierailija
4/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Putin syöstään vallasta..