Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin äänet vievät yöunet

Vierailija
25.09.2021 |

Joka ilta hiljaisuuden alkamisen jälkeen seinänaapuri alkaa katsomaan telkkaria äänet täysillä ja muutenkin tömistelemään ympäri asuntoa kuin tarkoitus olisi häiriköidä naapureita. Lisäksi laittaa aina pyykkikoneen päälle samoihin aikoihin, vaikka olisi aivan hyvin voinut pestä pyykkinsä aikaisemmin. En pysty nukkumaan ja seuraavana päivänä aamulla vaikea päästä ylös ja töissä väsyttää. Mitä tälle oikein voisi tehdä? Onko teillä muilla kokemuksia häiriköivistä naapureista ja siitä, miten olette saaneet äänet loppumaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuriin tehoo kun potkasen patteriin!

Loppuu metelöinti ja rapussa menee karkuun.

Vierailija
22/28 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vielä pientä. Minulla on naapurissa romaaneja. Voit kuvitella millainen meno täällä on joka ikinen päivä. Isännöitsijä, eli tässä tapauksessani kaupunki, ei voi heittää heitä ulos, koska yksityiset eivät ota heitä vuokralle.

Siis sinulla on kirjasto naapurissa? Luulisi olevan hiljaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vielä pientä. Minulla on naapurissa romaaneja. Voit kuvitella millainen meno täällä on joka ikinen päivä. Isännöitsijä, eli tässä tapauksessani kaupunki, ei voi heittää heitä ulos, koska yksityiset eivät ota heitä vuokralle.

Kerro lisää? 

He eivät ota muita ihmisiä huomioon. Ilmeisesti kuuluu heidän kulttuuriin… Joka päivä käy vieraita ja "keskustellessa" ei osata kontrolloida äänenvoimakuutta ja ottaa toisia huomioon, joten puhutaan kovaa ääneen toisten päälle. Luhtikerrostalo, ja ovat tehneet luhtikäytävälle terassin. Siinä on tuoleja ja pöytä TUPAKOINTIA varten. Tupakan savu tulee sisälle ja siinä luhtikäytävällä "keskustelu" kuuluu vielä paremmin minulle ulko-oven läpi. Niin, ja heillä on tapana puhua puhelimeen luhtikäytävällä. Lapsenlapset juoksee ja huuta viikottain. Laulaminen on asunnoissa kielletty, mutta se ei tietenkään koske romaaneja. Autot parkkeerataan ihan talon eteen. Ostoksilta tullessa romaanit ovat usein valloittaneet luhtikäytävän, niin aina saa pelätä, että joku tunkeutuu sisälle, kun eivät anna tilaa sisälle mentäessä.

Vierailija
24/28 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaminen kielletty? En usko hetkeäkään.

Vierailija
25/28 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaminen kielletty? En usko hetkeäkään.

Minulla on paperit todisteeksi. Mitä sinulla on? Muutakin kuin harhaluulo?

Vierailija
26/28 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaminen kuuluu normaaleihin elämisen ääniin. Ei sitä voi kieltää. Niin kuin ei puhumistakaan.

Vierailija
27/28 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sinunkin muuttaa tänne maalle. Meillä on lähin naapuri kilometrin päässä eikä mitään häiriötekijöitä ole. Ihmistä ei ole tarkoitettu asuvaksi missään ahtaissa kerrostaloissa

Ihmiset asuvat siellä missä palvelut ja työpaikat ovat. Suurimmalle osalle ihmisistä maalle muuttaminen ei ole realistinen vaihtoehto, vaikka oma rauha kiinnostaisikin.

Vierailija
28/28 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä normaalilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi