Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään ollut Punajäkälää ?

Vierailija
14.11.2014 |

Paraneeko kokonaan ? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viisas sanoi joskus, että sen saattaa saada eläimiltä!

Vierailija
22/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puhkesi 17-vuotiaana punajäkälä suuhun ja pienilaikkuisena kehon taivealueille. Ihosta ihottumaläikät hävisivät ja haalenivat ajan myötä, eikä jälkiä niistä enää yli kymmenen vuoden jälkeen todellakaan ole, mutta poskien limakalvoilla jäkälää on edelleen. Ei onneksi ole kivulias. Viime vuonna jäkälä teki yllättävän paluun iholle, kun nivustaipeeseen ilmestyi vuosien jälkeen yksi iso, selkeä jäkälälaikku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:06"]

Joku viisas sanoi joskus, että sen saattaa saada eläimiltä!

[/quote] 

Hirvikärpäsestä 

Vierailija
24/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parmaa on myös väitetty aiheuttavan jäkistä 

Vierailija
25/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se tuu epähygienisyydestä, muistaakseni!

Vierailija
26/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se voi olla sekä suussa että sukuelimissä, tarttuuko se niiden välityksellä? Jos siis annan suuseksiä miehelle, jolla se on sukuelimissä, tarttuuko se suuhuni?

Tai sairaan suusta toisen sukuelimiin? Näkyykö se, jos se on vaikka nyt peniksessä?

En enää ikinä anna kenellekään jäkälämu**lle suuseksiä. Yäk.

Vierailija
27/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:27"]

Jos se voi olla sekä suussa että sukuelimissä, tarttuuko se niiden välityksellä? Jos siis annan suuseksiä miehelle, jolla se on sukuelimissä, tarttuuko se suuhuni?

Tai sairaan suusta toisen sukuelimiin? Näkyykö se, jos se on vaikka nyt peniksessä?

[/quote]

Tottakai tarttuu ja muuttuu ajan kanssa koleran kautta rutoksi!

Vierailija
28/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on se peniksessä. Ensin luultiin sitä herpekseksi, kun minulla puhkesi samalla viikolla herpes alapäähän (testitulosten mukaan olin saanut viruksen elimistööni jo lapsuudessa, mutta vasta aikuisena paha stressi laukaisi herpeksen päälle). Mies kävi lääkärillä pariinkin otteeseen, kun eivät osanneet sanoa mikä on kyseessä. Sitten meni ihotautilääkärille ja hän sanoi heti, että on varmasti punajäkälää. Ottivat koepalan ja tulos varmistui. Miehellä tulee silloin tällöin patteja peniksen varteen, erityisesti jos ollaan harrastettu usein seksiä. Ne lähtevät parissa päivässä tai maksimissaan viikossa pois, kunhan ei harrasteta seksiä eli "hinkata" niitä patteja auki. Joskus hän laittaa jotain rasvaa niihin, mutta ei aina. Ainakin hänelle sanottiin, että vaiva ei lähde koskaan pois, mutta saattaa lievittyä ja olla välillä oireettomana.

Ollaan mietitty, että sovitaan kyllä hyvin yhteen, kun jos harrastetaan yhtenä päivänä monta kertaa seksiä, niin molemmille tulee päivän parin sisällä alapäähän kipeät patit ja sitten kärvistellään niiden kanssa :D Mullakin kun herpes puhkeaa päälle jopa pyöräilystä ja todellakin jos harrastaa "liikaa" seksiä.

Vierailija
29/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:26"]

Eikös se tuu epähygienisyydestä, muistaakseni!

[/quote]

Punkitkin voi tota aiheuttaa 

Vierailija
30/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:27"]

[/quote]

Ei se tartu, vaikka imisit jäkälämunaa 24h päivässä.

Vierailija
31/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:50"]

Mun miehellä on se peniksessä. Ensin luultiin sitä herpekseksi, kun minulla puhkesi samalla viikolla herpes alapäähän (testitulosten mukaan olin saanut viruksen elimistööni jo lapsuudessa, mutta vasta aikuisena paha stressi laukaisi herpeksen päälle). Mies kävi lääkärillä pariinkin otteeseen, kun eivät osanneet sanoa mikä on kyseessä. Sitten meni ihotautilääkärille ja hän sanoi heti, että on varmasti punajäkälää. Ottivat koepalan ja tulos varmistui. Miehellä tulee silloin tällöin patteja peniksen varteen, erityisesti jos ollaan harrastettu usein seksiä. Ne lähtevät parissa päivässä tai maksimissaan viikossa pois, kunhan ei harrasteta seksiä eli "hinkata" niitä patteja auki. Joskus hän laittaa jotain rasvaa niihin, mutta ei aina. Ainakin hänelle sanottiin, että vaiva ei lähde koskaan pois, mutta saattaa lievittyä ja olla välillä oireettomana.

Ollaan mietitty, että sovitaan kyllä hyvin yhteen, kun jos harrastetaan yhtenä päivänä monta kertaa seksiä, niin molemmille tulee päivän parin sisällä alapäähän kipeät patit ja sitten kärvistellään niiden kanssa :D Mullakin kun herpes puhkeaa päälle jopa pyöräilystä ja todellakin jos harrastaa "liikaa" seksiä.

[/quote]

Onpas mahtavan tarkat testitulokset, taisit saada kun poikkesit kaidalta tieltä;)

Vierailija
32/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni äityi oikein pahaksi: aluksi yritettiin hoitaa erilaisilla rasvoilla, ei apua. Lopulta valohoito iho- ja allergiasairaalassa sai ihottuman paranemaan. Lääkärin mukaan voi uusia, mutta hän on ollut oireeton jo ainakin 15 vuotta.

Vierailija
33/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:50"]

[/quote]

Onpas mahtavan tarkat testitulokset, taisit saada kun poikkesit kaidalta tieltä;)

[/quote] 

Hienoa että joku osaa avautua aiheesta 

Vierailija
34/35 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarttuvaa vaan autoimmuunisairaus. Suuseksia voi ja saa harrastaa aikka sitä olisikin ollut sukuelimissä. Ei tartu kenenkään kieleen eikä muuallekaan. Ei lähde elimistöstä ikinä mutta voi pysyä poissa vuosiakin hoidon jälkeen.

Vierailija
35/35 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up