Onko kellään ollut Punajäkälää ?
Kommentit (35)
En tiedä mikä se on mutta ei sitä ainakaan isolla alkukirjaimella kirjoiteta.
Mistä sait? Hirvikärpäsen puremastako?
sori siis punajäkälää joka on jonkin sortin ihottumaa ja kutisee helvetillisesti :)
Pitäisikö pesetyä vähän useammin, jos alkaa kasvaa jäkälää?
ei mitään soria tartte pyytää. pyydä mielummin, et vtuumaiset ihmiset pitää turpansa kiinni
Mun äidillä on. Kuulemma ei parane koskaan..
On ollut. Miten niin "kokonaan"? Onko sinulla parantunut siis jotenkin osittain?
Minulla se on sukuelimissä ja häviää kortisonilla (kokonaan) tullakseen pian uudelleen.
Kannattaa ottaa homeopaatille yhteyttä. Saat sen nopeinten loppumaan niillä
Mun siskolla on ja pari muutakin tiedän.Siskolla se on suussa:(. Ei mun mielestä parane kokonaan koskaan.
Ei saa raapia muuten tulee ihonalaisia paiseita ja ne ei lähe muuten kuin leikkaamalla.
Epäilin että itselläni olisi mutta lääkärin mukaan se olikin psoriasista.
Stressitilassa kukoistaa, normitilassa latenttina, sanoo mun hlökoht. lääkärini tuossa..
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:36"]
On ollut. Miten niin "kokonaan"? Onko sinulla parantunut siis jotenkin osittain?
Minulla se on sukuelimissä ja häviää kortisonilla (kokonaan) tullakseen pian uudelleen.
[/quote]
Ja jatkan vielä, että se jättää jälkensä, vaikka ihottuma parantuisikin. Ihottuma-alueilla uusi iho on pigmentitöntä eli aivan valkoista. Ainakin minulla. Kävin viimeksi eri gynekologilla kuin normaalisti. Iho oli sillä hetkellä ehjä, mutta lääkäri huomasi heti, että "sulla on näköjään punajäkälä", koska iho oli valkolaikkuinen.
Voi ei, hoito kestää 18 kuukautta
[/quote]
Hyi saakeli, ei kai sinulla ole miestä?! Ainakaan et saa suuseksiä ikinä.
kuka nyt sellaista muutenkaan harrastaa? hyi saakeli
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:02"]
[/quote]
Hyi saakeli, ei kai sinulla ole miestä?! Ainakaan et saa suuseksiä ikinä.
[/quote]
Sehän on varsinaista siedätyshoitoa, tajuatkos?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:50"]
Mun miehellä on se peniksessä. Ensin luultiin sitä herpekseksi, kun minulla puhkesi samalla viikolla herpes alapäähän (testitulosten mukaan olin saanut viruksen elimistööni jo lapsuudessa, mutta vasta aikuisena paha stressi laukaisi herpeksen päälle). Mies kävi lääkärillä pariinkin otteeseen, kun eivät osanneet sanoa mikä on kyseessä. Sitten meni ihotautilääkärille ja hän sanoi heti, että on varmasti punajäkälää. Ottivat koepalan ja tulos varmistui. Miehellä tulee silloin tällöin patteja peniksen varteen, erityisesti jos ollaan harrastettu usein seksiä. Ne lähtevät parissa päivässä tai maksimissaan viikossa pois, kunhan ei harrasteta seksiä eli "hinkata" niitä patteja auki. Joskus hän laittaa jotain rasvaa niihin, mutta ei aina. Ainakin hänelle sanottiin, että vaiva ei lähde koskaan pois, mutta saattaa lievittyä ja olla välillä oireettomana.
Ollaan mietitty, että sovitaan kyllä hyvin yhteen, kun jos harrastetaan yhtenä päivänä monta kertaa seksiä, niin molemmille tulee päivän parin sisällä alapäähän kipeät patit ja sitten kärvistellään niiden kanssa :D Mullakin kun herpes puhkeaa päälle jopa pyöräilystä ja todellakin jos harrastaa "liikaa" seksiä.
[/quote]
Onpas mahtavan tarkat testitulokset, taisit saada kun poikkesit kaidalta tieltä;)
[/quote]
No sen kyllä näkee ihan simppelistä verikokeesta, että onko tartunta tuore vai onko se vanha. Minulle sanoi lääkäri suoraan, että tartuntani on vuosikausia vanha eli ajalta ennen seksuaalista aktiivisuuttani. Ei ole tullut tarvetta poiketa millekään toisille teille, kiitos vain vihjailuista :)