AUTTAAKAA OIKEESTI NOPEEEE
Oikeesti maksaako tää palsta? KU kaikki koko ajan väittää. oon ihan ahdistunnut ja pelkään, että kohta tulee isolasku. Ja oon vasta 13.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 15:25"]Ei tietenkään maksa.
[/quote]
Älä valehtele
Tätä justii pelkäsin tulee kokoajan ERI vastauksii . Oikeesti tää on ahdistavaa ja kulattavaa.
Alle 18-vuotiaille tulee lasku perässä, kannattais nyt poistua.
Ei saatana :DD AINA sama aloitus..älkää ruokkiko rölliä
Sen takia kysyn KU koko ajan joku väittää, että EI maksa ja toinen taas että maksaa
EI MAKSA MITÄÄN SE O MAMMOJEN SALALIITTO ALAIKÄSTEN HÄÄTÄMISEKS SAATANA!!!!!!
Olen niin väsynyt pelkämään tätä. Ja vaikka järjellä tietää, että ei maksa, mutta kun viisi kahdesta kymmenestä sanoo että ei maksa. Niin alkaa epäilyttämään.
No ei maksa.. Sen takia ne ketjut aina poistetaan. Luuletko että tässä taloustilanteessa jengi oikeesti maksais palstailusta? Kyllä meidät suomalaiset tunnetaan nuukana porukkana, uusiin kauppoihinkin jaksetaan jonottaa monta vuorokautta jos päästään säästämään.
Tottakai maksaa. Alaikäset joutuu pulittamaan joka viestistä 0,01€ / merkki. Mukaan lasketaan myös tarkistuskoodin 4 numeroa. Täysi-ikäiset saa kirjotella ilmasiks.
Vai eiku hei!!! NOOT!!
Jokainen kirjoittmasi kirjain ja lukemasi viesti maksaa. Itselleni tuli tänään yli 200€ lasku av palstalta, sinme meni sitten puolet tän kuun opintotuista :/
Ei tietenkään maksa.