miten suhtaudutte ennakoiviin supistuksiin?
Siis niihin "kivuttomiin". Milloin alkoivat? Häiritsevätkö teitä? Mikä on raja että käytte lääkärissä ja suostuisitteko olemaan saikulla niiden takia? Yritättekö vältellä niitä?
Kommentit (4)
No mulla ne rupes avaamaan kohdunsuuta että oli pakko jäädä saikulle, eivät päästäneet sairaalasta kotiin.
Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa niitä tosi vähän. Pystyin tekemään paljon kävelylenkkejä ja aina joskus kävellessä supisteli, mutta ne olivat ihan satunnaisia, joten pidin niitä ihan vaarattomina. Toisessa raskaudessa mulla oli niitä yhdessä vaiheessa aika paljon, välillä oli jatkuvasti maha kovana. Silloin oli pakko vain makoilla ja juoda paljon vettä (tämä oli ihan kätilönkin ohje). Olin kotona esikoisen kanssa, joten ei tarvinnut miettiä saikkua. Tosin jouduin kyllä teettämään miehellä suurimman osan kotitöistä ja mun vanhemmatkin kävivät paljon auttamassa.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:48"]No mulla ne rupes avaamaan kohdunsuuta että oli pakko jäädä saikulle, eivät päästäneet sairaalasta kotiin.
[/quote]
Joka paikassa toitotetaan etteivät ne avaa... Mistä huomattiin että kuitenkin avaavat? Huomasitko itse ja hakeuduit jonnekin? Oliko niitä paljon ja miten pitkällä raskaus oli? Ap
Up