Parhaat joulusuklaat/makeiset?
Kommentit (39)
Geisha! Ulkomaalaisetkin kaverit kehuu sitä todella paljon
Kaikki marmeladit! Ne Fazerin värikkäät, vihreät kuulat, Finlandia marmeladit. Aah. Juliatkin ihan jees :)
Marabou Aladdin- ja Paradis-rasiat.
Wiener Nougat, luumu-madeira-marsipaanisuklaa, kirsikkakonvehdit,...
Fazerin Joulusuklaa riittää, en tarvitse mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:46"]
Fazerin Joulusuklaa riittää, en tarvitse mitään muuta.
[/quote]
Se on tosi pahaa nykyään.
Muistan aikoinaan syöneeni sitä paketin päivässä ennen joulua, nyt maistoin pitkästä aikaa ja se oli hullun pahaa! Ja siinä on vaihtunut aineet huonompiin mm. sokeria vaihdettu glukoosi-fruktoosisiirappiin (joka maistuu paskalta verrattuna sokeriin).
Tämä on huono vastaus, koska ap kaipaa vaihtelua, mutta mä tykkään niistä hyvin perinteisistä, esim. Pandan Juhlapöydän konvehdeista ja vihreistä kuulista, koska syön niitä vain joulun aikaan. Tykkään mä laadukkaasta suklaastakin, mutta jos äiti kysyy, että minkä konvehtirasian sä haluat lahjaksi, niin kyllä mä kuitenkin valitsen sen, joka on edullinen ja jonka saa poimittua ostosreissulta mukaan.
Raffaellot. En muista valmistajaa enkä jaksa googlettaa. Valkopunaisessa rasiassa ihanan rapeita kookospalloja, sisällä kreemiä ja manteli.
simpukkasuklaat, ne kuorelliset irtosuklaakarkit joita myydään marketeissa
Omia suosikeitani on Karl Fazer Nordic Gourmet Lingonberry parfait. Sarjassa on muitakin hyviä, esim. mustikka.
http://www.fazershop.com/Root/InRiver/Original/4eda85bf-ed07-4baa-a4ee-478d572b0404.png
Geisha, vaikkei varsinaisesti joulusuklaa olekaan.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:04"]Raffaellot. En muista valmistajaa enkä jaksa googlettaa. Valkopunaisessa rasiassa ihanan rapeita kookospalloja, sisällä kreemiä ja manteli.
[/quote]
Ihan hullun hyviä, alkaa kuola valua :D
Fazerina-konvehdit boxissa!