Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äidit ei vahdi lapsiaan puistossa

Vierailija
14.11.2014 |

Ai, että sapettaa taas! Lähipuistossa käy muutamat äidit jotka eivät katso lastensa perään tai hyvin ylimalkaisesti vahtivat jälkikasvuaan. Juttelu toisten kanssa tai kännyn näpräys ovat tärkeämpiä kuin taaperoiden vahtiminen. Miksi ihmeesä ne ovat sellaisia. En väitä että täytyy olla superäiti joka vaan leikkii. Toki saa ja pitää jutella äitien kansa ja toki lasten on hyvä olla keskenäänkin.

Lapset karkailee, tönii toisia kumoon, pienet itkee äitiä, mutta äiti ei huomaa. Huudetaan kakkahätää ja heitetään hatut ja hanskat pois. Sitten hätäännytään, kun huomataan lapsen hävinneen. Lapsen löutyessä torutaan ja ollaan vihaisia.

Sekava kirjoitus, mutta niin paljon sapettaa nämä hälläväliä äidit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä- ja juoruilukielto. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta! Meillä puistossa juoksenteli n. 1-1,5-v poika (tosi pienikokoinen niin vaikea arvioida) ja tosi taitava kiipeämään. Siellä se sitten keikkui milloin missäkin isojen kiipeilytelineiden päällä, tuli pää edellä liukumäestä alas yms. kuin mikäkin ihmiskuula.
Aluksi yritin ottaa siitä koppia välillä mutta sitten tajusin että en pysty, on tuo omakin lapsi jota vahtia. Ja opettelin olemaan huomaamatta, katsomaan muualle.
Se oli kyllä ahdistavaa. Onneksi ei asuta tuolla enää.

Vierailija
4/8 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin näkemäni tapaus on äiti, joka menee koiransa kanssa viereiseen koirapuistoon ja hänen huonostikäyttäytyvä lapsensa tulee yksin terrorisoimaan leikkipuistoon. 

Itse en enää kiinnitä mitään huomiota lapseen, jonka vanhempikaan ei tee niin. Ennen ratkoin riitoja, annoin keinussa vauhtia ja autoin kiipeämään liukumäkeen. En enää. Minun puolesta lapset saavat tippua vaikka päälleen korkeasta mäestä - se on sitten vanhemman ihan oma vika, että puhelin/toinen äiti kiinnosti enemmän. Kerran eräs lapsi tippui keinusta, ja minä sain mulkoilut osakseni. Se vitutti niin käsittämättömän paljon että nykyään katson muualle kun tämä saamaton tunari tulee lapsensa kanssa puistoon. 

Vierailija
5/8 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää, kun äidit suuttuu lapsille kun satuttavat itsensä. Se rappusissa kaatuminen tms olisi voitu estää jos ne pirun äidit katsoisivat lastensa perään! Ap

Vierailija
6/8 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, entäpä kun omaa lasta tulee tönimään tollasen tunariäidin lapsi ja itse torut lasta ettei noin saa tehdä. Yllättäen äitiä kiinnostaakin tilanne koska HÄNEN lastaan ei saa komentaa muut kuin hän itse! Vaikka nainen ei ole edes perillä siitä mitä tapahtui!

Vierailija
7/8 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty olemaan huomaamatta jos jonkun muksu meinaa oikeasti satuttaa itsensä. Menen kyllä auttamaan lasta. Sitten menen sanomaan ystävällisesti äidille/isille että teidän naperolla on hurjat leikit. Kannattaa varmaan katsoa perään ettei meinaa taas tippua tuolta kiipeily telineestä.

Minua mulkoillaan. En ole mikään super äiti mutta kyllä olen omien taaperoideni kanssa tarkkana. 

Toisaalta, en lähde viihdyttämään muiden lapsia esim. nostelemalla keinuun ja pois jos äiti näprää puhelintaan tai jaarittelee muiden kanssa.

Vierailija
8/8 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sama kuin 6:lla. Tänään yksi tyttö tuli luokseni ja heitti hanskat maahan ja pyysi laittamaan takaisin. Äitinsä näppäili kännyä ja sanoin kovaan ääneen "äiti varmasti laittaa ne kunhan ehtii kännykän näppäilyltä" voi sitä mulkoilua ja supattelua minkä sain osakseni :) Puistoihin pitäisi laatia puistosäännöt missä korostettaiai lasten kansa olemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi